Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бизнес събития през юни
1 юни - Telemaniac Media Summit & Expo 2012/ Business Park Sofia/ - това е събитието, което ще събере на едно място представители от телевизионния, рекламния, PR и интернет бранш у нас. Освен среща на високо ниво, посетителите ще имат възможност за обмяна на контакти и опит. Програмата съдържа семинари, свързани с най-актуалното от телевизионния бранш, а темите са съобразени с българския пазар и неговата спецификата.
1 – 2 юни - 5-та международна конференция по предприемачество, иновации и регионално развитие/ СУ „Св. Климент Охридски”/ - своебразен форум на изследователи и преподаватели за презентиране и дискусии на новостите, перспективите, добрите практики в областта на предприемачеството и иновациите. Сред главните теми на конференцията са: регионални системи за иновации, конкурентоспособност и развитие; актуални теми, предизвикателства и проучвания в социалното предприемачество; аутсорсинг; най-добри практики в региона и др.
4 юни - Бизнес закуска с Делян Добрев - министър на икономиката, енергетиката и туризма/ Радисън Блу Гранд Хотел, София/ - темата на срещата е: „Перспективи пред българската икономика 2012 – 2013: приоритетни сектори, стратегии и инициативи за стимулиране на икономически растеж”.
5 юни – „Всичко за коучинга" - Уъркшоп с Джерард О'Донован/ х-л „Ренесанс”, София/ - ще имате възможността да се срещнете лично с г-н Джерард О'Донован, който е основателят и СЕО на най-дълго съществуващата компания за обучение по коучинг – „Ноубъл Манхатън”, както и настоящият президент на Международния институт по коучинг, отговарящ за акредитацията на специалисти и тренировъчни програми по коучинг. По време на семинара, Джерард ще представи преимуществата и ползата от кариерата в областта на коучинг и ще проведе динамичен уъркшоп, където участниците ще усвоят ефективна коучинг техника, която ще могат да започнат да прилагат веднага, като се докоснат на практика до усещането да бъдеш коуч, и изпитат върху себе си как коучинг процесът помага на един клиент.
5 юни - Бизнес срещи с китайски фирми от провинция Ляонин/ в сградата на БТПП/ - Организатор е Българската търговско-промишлена палата . Китайските фирми, които търсят бизнес контакти у нас, имат интереси в областта на изкуството, бижутерството и вътрешния дизайн.
5 юни - Международна конференция: "Ден на българската енергетика 2012"/ х-л „Шератон”, София/ - третото годишно издание на традиционната международна конференция Ден на българската енергетика 2012 ще съчетае две актуални и значими теми под надслова: "Прозрачна енергетика за устойчива икономика". Организираният от Института за енергиен мениджмънт (ЕМИ) форум се провежда под патронажа на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, а партньори на събитието са Националният комитет на България в Световния енергиен съвет и Капитал.
5 юни - Бизнес курс: "Развиване на бизнес"/ бул. "Фредерик Жолио Кюри" №23А, София/ - курсът „Развиване на бизнес” на Института за предприемачи на Сиско е насочен към собственици и мениджъри на компании във фаза на растеж и/или развитие, които искат да дадат нов тласък на своя бизнес.
5 – 6 юни - Семинар: "Бизнес-към-бизнес продажби – стратегически поход" - семинарът е предназначен за търговци и мениджъри на търговски екипи, които са ангажирани със създаване и поддържане на контакта и осъществяване на продажби към бизнес клиенти. Подходящ е също за търговци, които работят с крайни клиенти, но осъществяват сделки на сравнително висока стойност с по-дълъг продажбен цикъл /примерно недвижими имоти, автомобили и т.н./. Семинарът е с практическа насоченост и цели да запознае участниците с цикъла на продажбите. Какво представлява той от гледна точка на клиента. Как да водят клиента към вземане на решение за покупка. Какви техники и тактики могат да прилагат на всеки един етап, така че да поддържат и разширят клиентската си база, да увеличат продажбите и да създадат дългосрочни партньорски взаимоотношения. Повече подробности вижте тук. https://www.bimec-bg.eu/?cid=12&NewsId=90
5 – 7 юни - Конференция за UX дизайн и ползваемост/ Радисън Блу Гранд Хотел, София/ - семинар за проектиране и дизайн на потребителско изживяване, ползваемост, достъпност, HTML5 за гъвкави решения за уеб и мобилни устройства.
6 юни - Конференция: „Облачни технологии и виртуализация - решения на гребена на технологичната вълна”/х-л „Шератон”, София/ - в световен мащаб, през 2011 г. предлаганите по модела cloud computing услуги са оценени на $820 млрд. и през следващите няколко години ще видим резултатите от влиянието на облачния аутсорсинг, който постепенно заменя традиционния, твърдят аналитиците от Gartner. И те, и други изследователски компании прогнозират, че през следващите 2 години внедряването на облачни решения ще бъде също така масово, както въвеждането на технологии за виртуализация през последните 2 години. Но същевременно виртуализацията ще си остане необходим фактор за развитието на облачната инфраструктура, отбелязват анализаторите. По време на събитието ще бъдат разгледани следните теми: Как се променя търсенето на облачни технологии от страна на потребителите? Как интересът на корпоративния сектор към реализацията на частните облаци променя фокуса на проектите за виртуализация? При какви модели на бизнеса си струва да се реализира напълно виртуализираната ИТ среда? Възможна ли е ИТ инфраструктурата на бъдещето без облачни технологии?
6 юни - Пети Международен икономически форум „Марица"/ Конгресен център на Международен Панаир Пловдив/ - основните теми на форума ще бъдат: Регионално развитие; ПЧП – алтернатива на европейските фондове; Възможности за инвестиции в общините от регион Южен Централен; Енергийна ефективност; Хранителна и преработвателна промишленост и земеделие; Машиностроене.
7 юни - Семинар “Интернет маркетинг с нулев бюджет”/ Интерпред, София/ - четвъртото издание на семинара е посветено на: Копирайтинг: Как да пишем текстове, които продават? Оптимизация за търсачки: Безплатен линк билдинг. Как да се харесваме в социалните медии? Как да градим партньорски взаимоотношения за успешен бизнес? Колко силен инструмент е видеото и как да се възползваме от него? Семинарът е насочен към всяка фирма, която желае чрез различните инструменти на интернет маркетинга да подобри фирмения си имидж, да увеличи продажбите си и да установи по-лични и топли контакти със своите клиенти и партньори. Семинарът е най-вече насочен към малки и средни предприятия и към маркетинг отделите на големите фирми.
7 – 8 юни - Втори Национален Семинар: “Кредитен риск и кредитен мениджмънт”/ х-л „Сити Бест Уестърн”, София/ - на Семинара ще бъдат разгледани ключовите компоненти на кредитната политика и кредитния процес във фирмите, основните аспекти на ефективния кредитен мениджмънт, характеристиките на оптималната кредитна политика с цел по-доброто финансово управление на компаниите в Р България. Ще бъдат представени практическите аспекти на кредитния риск, както и възможностите, техниките и инструментите за ефективното управление на кредитния риск в практиката.
8 юни - DreamersDo Executive Circles за управители и собственици/ Сграда на Германо-Българската индустриално-търговска камара/ - този иновативен за България бизнес формат дава възможност заедно с ваши колеги - изпълнителни директори от други браншове, да работите в неформална обстановка, за да предусетите най-горещите пазарни тенденции. Индивидуалната работа позволява самостоятелно да генерирате нови и практически идеи за Вашия бизнес.
Източник: EventBox
Очаквайте втората част на „Бизнес събития през юни” за периода 11-20 юни.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.