Бизнес събития през март

Бизнес събития през март

1 март - Семинар: „Тайната на успешните преговори с Роджър Доусън”/ НДК/ Автор и водещ от международна величина, Роджър Доусън ще сподели пред българската публика скритите си оръжия за всеки аспект от изкуството на преговорите - от първите стъпки до критичните заключителни ходове. "Нищо няма да ви донесе повече пари от едни успешни преговори", твърди Доусън, който е един от най-добрите експерти в света по преговори и убеждаване. Основните теми, които Роджър Доусън ще представи пред българската аудитория на 1 март са:

• Високоефективни техники за преговори

• Как да сключваме по-добри сделки и печелим повече

• Tехники за убеждаване

Всеки участник в семинара ще получи концентрирани знания с ясни, точно формулирани и доказани във времето принципи. Ако бъдат следвани, те гарантират високи резултати при преговори, сключване на сделки и продажби.

1- 3 март - Обучение: „Разработване на проекти за финансиране от Европейския съюз"/ Интерпред, София/. Методът на обучение е интерактивен и включва презентации, дискусии, тестове и групова работа по казуси за утвърждаване на придобитите знания. Представената на семинара методология съответства на официалния метод на Европейския съюз.

5 март - Клуб Investor.bg: „Агросекторът и еврофинансирането – нови посоки за действие"/ х-л „Хилтън”, София/. Сред основните акценти на семинара ще бъдат следните теми: Дадоха ли европейските фондове тласък за развитието на сектора? Успяват ли българските производители да усвоят предвидените средства до края на 2013 г., така че да се подготвят за следващия програмен период; Мерки, които администрацията подготвя за облекчаване на процедурите при кандидатстването за евросредства; Тенденции в агроекологията. В дискусията ще участват: Светлана Боянова, зам.-министър на земеделието и храните; Диляна Славова , Национална асоциация на млекопреработвателите; Христин Динев, Емпорики Банк България.

5 март - Представяне на Национални дни на кариерата 2012/ Семинарна зала на Библиотеката на НБУ, София/. Интересува Ви как да си намерите работа на „Национални дни на кариерата” 2012? Открийте отговора като участвате в уъркшопа на JobTiger „Намери си работа”.

6 март - Конференция: „Евро-финансирано ERP. Проблеми и решения"/ х-л „Рейнбол Плаза”, София/. От какво се нуждае една компания, за да управлява успешно бизнеса си? Информация, информация, информация! За да се управлява успешно една компания, всеки мениджър трябва да има поглед върху всички процеси в нея. Разполагайки с нужната информация, поднесена и подредена в подходящ вид, тежките мениджърски решения се вземат бързо и лесно. Тогава резултатите не закъсняват – увеличава се производителността на персонала и бизнесът постоянно се разраства. Основната цел на събитието е навременната подготовка и най-вече информираност на бъдещите бенефициенти за това какво да очакват в етапите, следващи обявяването на резултатите и сключването на договор за евро-финансиране. Фокусът ще бъде в няколко основни направления:  Детайлен преглед на особеностите и спецификите на целия процес от избора на доставчик и конкретно ERP решение до реалното му внедряване;  Паралел между стандартния процес по внедряване на ERP решение и процеса при изпълнение на тръжна процедура;  Рискове и неизбежни проблеми, които се очаква да възникнат в хода на подготовката и изпълнението на евро-финансираните проекти;  Превантивни мерки и възможности за разрешаване на тези проблеми, представени от LLP Dynamics; Добри практики.

7 март - Австрийски бизнес форум: "С поглед на Запад - бизнес възможности в Австрия"/ Зала „Алеко”, х-л „Хилтън”, София/ . Българска стопанска камара – Съюз на българския бизнес, съвместно с Австрийската бизнес агенция и Търговския отдел към Австрийското посолство, организират икономически форум, на който ще бъдат предложени възможности за български фирми, желаещи да развиват бизнес в Република Австрия. Представители на Австрийската бизнес агенция и Австрийската стокова борса ще покажат възможностите на държавата като капиталов и финансов център и ще представят актуална информация относно правното и данъчното законодателство. На форума български фирми, които вече развиват дейност в Австрия, ще изнесат презентации и ще споделят своя опит. След предварителна заявка, участниците ще имат възможност за индивидуални срещи с австрийските представители.

7 март - Sales Masterclass със Сандро Форте/ Интер Експо Център,  София/. За първи път в България, Сандро Форте ще разкрие целия процес на успешните продажби и ще помогне да печелите много повече, да бъдете по-успешни в продажбите, да сте по-мотивирани, да получавате повече препоръки и да подобрите комуникацията си. По време на семинара ще бъдат засегнати следните теми: Успехът в продажбите; Намерете нови клиенти; Маркетинг; Добавена стойност; Ъпсел; Мултисел.

8 – 9 март - 13-та Конференция по електронно управление: “е-Правителство – от национално е-управление към ..."/ х-л „Шератон”, София/ . През 2012 г. събитието поставя акцент върху набелязаните проекти в сферата на е-управлението в региона и европейските страни, като ще прокара паралели между успешните и предизвикателни модели на ефективна работа на администрацията в услуга на гражданите и бизнеса у нас и в съседните страни и ще открие поле за дискусия относно възможностите за трансгранично сътрудничество и мултиплициране на успешни практики в областта на е-управлението. Представители на централната, местна и областна администрация, на балкански и европейски организации и институции, консултанти и ИТ компании ще споделят и дискутират върху проблемите в сферата на е-управлението, доказалите ефективността си решения и възможностите за бъдещо надграждане на постигнатото.

9 – 11 март - Студентски семинар: „Българската икономика в глобалното състезание"/ х-л „Дружба”, Банкя/. За пети пореден път Институтът за икономическа политика в сътрудничество с Фондация „Ханс Зайдел" подготвят провеждането на обучителен семинар за студенти. Обучението има за цел да повиши информираността и разбирането на младите хора за актуалните икономически процеси и тяхното отношение към бизнес климата в България. Семинарът допълва академичните знания, придобити в университета, с актуална информация, практически умения, интерактивни сесии и контакт с бизнес средите. Идеята на семинара е да се фокусира върху конкурентоспособността на българската икономика и интернационализацията на българския бизнес, като по-конкретно се представи развитието на водещи български компании на международната сцена.

Източник: EventBox

Очаквайте втората част на „Бизнес събития през март” за периода 11-20 март.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса