Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Турция е спечелила над 500 млн. долара от продажби по цял свят на тв сериали през 2024 г.

Турция е спечелила повече от 500 милиона долара през 2024 г. от продажбата на права за излъчване на телевизионни сериали, заснети в страната, съобщава каналът TRT Haber. Броят на зрителите на турски сериали по света възлиза на почти 1 милиард души. Анкара доставя своите медийни продукти в повече от 150 държави. Жителите на Близкия изток и Латинска Америка проявяват най-голям интерес към турските сериали.
Само за една година страната е изнесла около 300 сериала. Интересът към турското съдържание може да привлече нови туристи в страната, отбелязва телевизионният канал.
Между 2020 г. и 2023 г. глобалното търсене на турски сериали се е увеличило със 184%., сочат данни от лятото на миналата година. Според експерти успехът на телевизионните предавания е дал тласък на процъфтяваща индустрия, носеща милиарди долари на страната. Сериалите са качени и в международни платформи, където до тях имат достъп зрители на всякаква възраст.
Ключови думи
|
|
Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.