Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Индустриите, които използват най-често ChatGPT на работното място
От стартирането на ChatGPT през ноември миналата година търсенето на изкуствения интелект е нараснало с 1700%. Чатботът, който е привлякъл над 100 млн. потребители в световен мащаб, е в центъра на много дебати през последните месеци, особено що се отнася до използването му на работното място.
Компанията Indusface решава да провери до каква степен тази практика се масовизира и прави проучване сред 2000 британски работници на различни нива на работа и в различни сектори.
Рекламната индустрия е секторът, в който ChatGPT се използва най-често по време на работа, като почти две пети (39 %) от анкетираните използват бота, гласи един от основните изводи на проучването, представени от Венки Сундар, основател и президент на Indusface.
Веднага след рекламния бизнес, най-активен в ползването на чатбота се оказва секторът на юридическите и правни дейности, където 38 % от анкетираните твърдят, че използват ChatGPT по време на работа.
Писането на доклади е най-честата причина за използване на ChatGPT по време на работа, като повече от една четвърт (27%) от анкетираните посочват това като причина за използване на тази форма на изкуствен интелект.
Повече от половината (55%) от работещите в Обединеното кралство заявяват, че не се доверяват на работата си с друга фирма, която използва ChatGPT!
Ето и как се подрежда Топ 10 на водещите индустрии, според процента на работещите в тях, които използват ChatGPT най-много:
1. Реклама - 39%
2. Право и юридически услуги - 38%
3. Изкуства и медии - 33%
4. Информационни и комуникационни технологии - 30%
5. Строителство - 30%
6. Недвижими имоти и собственост - 29%
7. Производство - 29%
8. Кол центрове и обслужване на клиенти - 29%
9. Здравеопазване и медицина - 28%
10. Правителство и отбрана - 28%
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.