Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Eurostar приканва клиентите да бъдат откриватели
Новата телевизионна реклама на Eurostar напомня на потребителите за вълнението и радостта на всеки откривател.
Рекламата показва малко момиченце, което с невинно детско любопитство наблюдава животните в парка и зоопарка и дори опитва да общува с тях. Идеята на видеото е да напомни на хората неповторимото усещане на изследователския дух.
Това е първата телевизионна реклама на транспортната компания от три години насам, пише campaignlive.co.uk. Чрез нея Eurostar цели да популяризира услугата на свръхбързите си луксозни влакове, които свързват Лондон и Париж през Ламанша.
Мотото на рекламата е „Да изследваш е прекрасно” (Exploring is beautiful).
Видеото е дело на криейтив агенцията Fallon. Можете да го видите тук.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.