Morgan и Selfridges са пуснали специалнa версия на триколесен електромобил
Британската компания за производство на спортни ретро автомобили Morgan и веригата магазини Selfridges пуснаха специалнa версия на триколесен електромобил Morgan EV3 UK 1909 Selfridges Edition, съобщава изданието Classic Driver.
Името набляга на факта, че и двете фирми са създадени през 1909 г. В модела ще присъстват аксесоари от Alexander McQueen, Globetrotter, Belstaff и Dents.
Колата ще развива максимална скорост от 144 км/ ч. и ще ускорява до 100 км/ ч. за 9 секунди. Триколесният електрически автомобил е модификация на концепцията Morgan EV3, чието серийното производство е планирано за края на 2016 г. За прототип на колата служи бензиновият триколесен Morgan 3 Wheeler, който е точно копие на триколка, продавана от компанията до 1953 г.
От Morgan EV3 UK 1909 Selfridges Edition ще бъдат пуснати общо 19 бройки. Цената ще е 52 500 паунда или около 70 хил. долара.
Selfridges е британската верига магазини в премиум сегмента. Притежава 4 магазина в Лондон, Манчестър и Бирмингам.
Morgan Motor Company е британска компания за производство на спортни луксозни автомобили в ограничени бройки. В линията на компанията са създадени пет модела на коли в ретро стил.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |Вашингтон спря финансирането на 139 чуждестранни програми за 215 млн. долара, сред които и в България
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.