Музеят „Хенри Форд“ в САЩ дигитализира 26 млн. артефакти с помощта на Progress
Музеят на американската история и иновации „Хенри Форд“ обнови дигиталното си присъствие със системата за управление на съдържание Progress® Sitefinity® CMS. В резултат, той увеличи приходите си с 24%, ползването на дигиталните си колекции – със 155%, и препратките от социалните медии – със 100%.
Колекцията на „Хенри Форд“, определяна като историческа забележителност, включва над 26 милиона артефакти, обхващащи период от 300 години американска история. Годишно над 1,7 милиона гости посещават културната дестинация, а други 3 милиона се възползват от уеб и мобилното й присъствие.
Във всеки един момент музеят има възможност да изложи само 5% от колекцията си на показ. За да увеличи посещенията на място и да даде възможност на повече хора от различни краища на света да се запознаят с пълното му богатство, той централизира и дигитализира колекцията си. Това включи консолидиране на над 1,5 терабайта данни от над 40 отделни уеб системи в лесно за навигиране дигитално преживяване, възможно и през мобилни устройства.
„Потребителското преживяване на нашите посетители трябва да бъде изключително свързано, тъй като 50% от онлайн трафика ни идва от мобилни устройства. Заради това нашият партньор Perficient Digital ни препоръча Progress Sitefinity“, коментира Мат Майески, директор „Дигитални и нови медии“ в „Хенри Форд“.
„Със системата за управление на съдържанието Progress Sitefinity можем да свържем отделните данни и да извършваме анализи в унифицирания уебсайт. Това ни позволява да вземаме информирани бизнес решения за оптимизирането на потребителското преживяване“, казва той.
Използвайки Progress Sitefinity, екипът по дигитални и нови медии на „Хенри Форд“ създава връзки между данните и историите на артефактите. Чрез консолидиране на търсенето потребителите, без значение от географската им локация могат да намират информация за музея и културното му богатство много по-лесно. Например в рамките на шест месеца след публикуването на историята на Роза Паркс, известен американски активист, над 43 000 човека посещават уебсайта и прекарват общо 265 000 минути в секцията за нея.
„Основната ни задача беше да консолидираме многогодишни интеграции на системи за управление на съдържанието и множество типове хранилища на данни и да създадем унифицирана платформа за данни. Все по-често наблюдаваме събирането на отделни системи в едно преживяване“, посочва Питър Фераро, архитект „Решения“ в Perficient Digital.
„Progress Sitefinity е идеалното решение за организации като „Хенри Форд“, тъй като предоставя консистентен начин за въвеждане и управление на съдържанието и възможност за създаване на специфични контроли за интеграция на данните“, продължава той.
След пускането на новия уебсайт на „Хенри Форд“, посещенията към него се увеличават с 12%, а ефективността по оптимизирането и поддръжката му – с 50%. С функционалността си за електронна търговия Progress Sitefinity отваря нови възможности за приходи, като например продаване на изображения с висока резолюция.
Като следващ проект музеят планира сливане на физическото и дигиталното пространство чрез допълнителни фукнционалности като геолокация и лесна ориентация.
„Музеят „Хенри Форд“ е чудесен пример за еволюиращия ни дигитален свят. Екипът по дигитални и нови медии видя огромна възможност в това и предприе точните стъпки, за да ангажира по-голяма аудитория чрез дигиталните си канали“, казва Антон Христов, директор „Продуктов маркетинг“ в Progress. „Крайният резултат генерира огромна видимост за музея и осигури достъп на много хора до исторически значими артефакти. За нас беше изключително вълнуващо да бъдем катализаторът на този успех“, продължава той.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.