Китай ще бъде най-големият пазар в света на интернет на нещата през 2024 г.

Китай ще бъде най-големият пазар в света на интернет на нещата през 2024 г.

Китай ще надмине САЩ, превръщайки се в най-големия пазар на интернет на нещата през 2024 г., се посочва в доклад за индустрията.

Очаква се Китай да похарчи около 300 милиарда щатски долара в сферата до 2024 г. с годишен темп на растеж от 13% през следващите пет години. Това сочат данните на компанията за пазарни проучвания „International Data Corporation“. През 2024 г. разходите на Китай за интернет на нещата ще представляват 26,7% от глобалните в сектора, следвани от САЩ с 32,8% и Западна Европа с 23,4%, предаде "Радио Китай". 

Старшият пазарен анализатор на компанията Джонатан Льонг каза, че в началото на годината Китай е намалил разходите за интернет на нещата заради епидемията от COVID-19. „Тъй като Китай продължава по пътя на възстановяването, очакваме скок на пазара през следващите години, защото компаниите започват да разбират жизненоважната роля на Интернет на нещата в превенцията и контрола на заразата, както и възможностите, които предоставя за смекчаване на последиците от пазарните смущения“, подчерта Льонг.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера