Фейсбук тества конкурент на Clubhouse
Без много шум, Фейсбук започна вчера тестова фаза на ново приложение за конферентни връзки под името Hotline, предаде Франс прес.
Това е пореден опит на най-голямата социална мрежа да се включи в популярната ниша на аудио чатовете.
Още на тестова фаза е ясно, че Hotline влиза в състезание с Clubhouse - чат приложението, което бе пуснато преди година и отчете изключително бърз растеж благодарение на пандемията, макар засега да е достъпно само след изпращане на покана и само за мобилните устройства на Apple.
Новата услуга на Фейсбук акцентира върху възможността да се задават писмени въпроси, което засега не присъства като опция в Clubhouse. Така участниците в аудио чата ще могат да избират кого да поканят за участие в разговора.
Освен това, за разлика от Clubhouse, разработката на Фейсбук позволява да се активира видео връзка и да се записват конферентните разговори, а организаторът получава дигитално копие.
" Надяваме се с Hotline да разберем как мултимедийните, интерактивните и сесиите на живо с въпроси и отговори могат да помогнат на хората да научат много неща от експерти. Това помага и на самите специалисти да развиват бизнеса си, каза представител на Фейсбук за АФП.
Тестовете се провеждат от екип на подразделението за изследователска и развойна дейност на Фейсбук, ръководено от Ерик Хазард, който се присъедини към калифорнийската компания, след като тя купи приложението му за въпроси и отговори "тибиейч" (tbh)
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.