Coca-Cola HBC избра България за първата си лаборатория за технологични иновации
Първата по рода си Лаборатория за технологични иновации на Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани беше официално открита в София, България. Изпълнителния директор по информационните технологии и член на изпълнителния комитет на Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани Ален Брухард, вицепрезидента и главен изпълнителен директор по информационните технологии на Компанията Кока-Кола Бари Симпсън и директорът на Лабораторията за технологични иновации Кирил Трайков прерязаха лентата на центъра, който е разположен в София Тех-парк.
Лабораторията за технологични иновции ще предостави обща платформа за представяне на съществуващи решения за бизнеса и ще бъде съвместно място за работа за проучване на възможностите с партньори като Microsoft, SAP, Atos, Google, OTE. Освен това, ще създаде мост между Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани, университети за млади талантливи умове и стартъпи.
„Днес ние правим още една стъпка напред и отбелязваме постигането на значителен напредък в усилията ни за дигитализация на Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани, заедно с Компанията Кока-Кола, нейната програма The Bridge и нашите стратегически партньори. Това събитие бележи кулминацията на една идея, стартирала преди 2 години. Идея за създаване на Лаборатория за технологични иновации, която да служи като катализатор на нашия растеж и стремеж да предоставим богато портфолио, обхващайки все по-голям брой поводи за консумация 24 часа на ден, 7 дни в седмицата.”, каза Ален Брухард, член на изпълнителния комитет и изпълнителен директор по информационните технологии на Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани.
По време на откриването на лабораторията изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции Стамен Янев официално връчи Инвестиционен сертификат „клас А“ за един допълнителен проект „Плиска“, който цели разширяване на Кока-Кола ХБК ИТ активностите, прехвърляне и централизиране на услугите, които се предоставят от България на всички компании в 28 държави от Групата Кока-Кола Хеленик Ботълинг. Инвестицията ни по този проект възлиза на 1,374 млн. лв. и е свързана с наемането на сграден фонд, оборудването му за целите на компанията, придобиването на ноу-хау, както и закупуването на технологии и хардуер, наемането и обучаването на персонал, посредством които ще се извършва дейността, които представляват важна част от системната дигитална трансформация на Кока-Кола в световен мащаб. „Специфичният проект и компанията Кока-Кола - това е визуализирано определение за това, което бихме искали да видим в българската икономика. Това са: инвестициите и иновациите, равни на лидерството. Шрифтът на кирилица на търговската марка Кока-Кола е създаден в България, затова се надявам, че този център ще бъде отправна точка за създаване на интелигентни технологии с печат „България“, отбеляза Стамен Янев.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.