Adobe и IBM проектират маркетинг софтуер за банковата индустрия
Технологичните корпорации Adobe и IBM обединяват усилия за проектирането на маркетинг софтуер за банковата индустрия, който стриктно да контролира как трябва да бъдат използвани потребителските данни.
Планира се софтуер на Adobe да бъде внедрен в облачната система на IBM, която е получила потвърждение за използване от финансовите институции, като допълнително ще даде тласък на дигитализирането на голяма част от услугите им, предаде „Ройтерс“. „Дори и в момента заявленията за ипотечни кредити са отчасти на хартия и отчасти онлайн“, коментира мениджърът по дигиталните изживявания в Adobe, Анил Чакраварти. „Възможно е тези чувствителни данни да са 100% дигитални, тази възможност се предоставя“, добави още той.
IBM ще може да свърже облачната система към съхранените клиентски данни, което „дава по-голяма гъвкавост при избора на данни, които могат да бъдат внедрени в маркетинг кампании“ по думите на Бриджит ван Кралинген, старши вицепрезидента „Глобални пазари“ на компанията.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.