„Метрополитън опера“ излъчва най-добрите си заглавия онлайн

„Метрополитън опера“ в Ню Йорк започна излъчването на най-добрите си заглавия онлайн заради пандемията от коронавируса.
Чрез инициативата “Nightly Met Opera Streams” до 22 март зрители от цял свят ще могат да се насладят на емблематичните „Трубадур“ и „Травиата“ на Верди, „Лучия ди Ламермур“ на Доницети, а в последния ден ще бъде изиграна и „Евгений Онегин“ на Чайковски. До момента бяха показани „Кармен“ на Жорж Бизе и „Бохеми“ на Пучини. Всички представления започват в 1:30 ч. българско време и остават на уебсайта в продължение на 20 часа.
„Бихме искали да осигурим голяма оперна утеха на всички поситетели в тези изключително трудни моменти. Всяка вечер ще предлагаме различен оперен диамант от нашата колекция от HD изпълнения от последните 14 години“, сподели генералният мениджър Питър Гелб.
Пълната програма вижте тук.
Междувременно и Софийската опера продължава излъчването на спектаклите си на живо.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.