Испанците промениха визията си за перфекния дом след идването на Covid-19

2020 г. промени визията за домовете ни в резултат на пандемията Covid-19. Дългият престой у дома тази година накара испанците да преосмислят какъв е идеалният им дом и къде искат да го имат, пише eleconomista.es.
Една от основните промени е нарастването в търсенето на хижи и еднофамилни домове, което между март и септември 2020 г. се е увеличило с 5,7%. А пазарът на недвижими имоти ще приключи тази година с продажбата на 156 000 такива имота. Това е основният извод от проучване, проведено от Unión de Creditos Inmobiliarios (организация, специализирана в устойчивото жилищно финансиране) и нейния онлайн канал hipotecas.com въз основа на анализа на над 15 000 операции, извършени преди и след пандемията.
Към търсенето на хижи и еднофамилни домове, след избухването на пандемията испанците се фокусират върху по-големите домове. Ако средно домакинствата са имали площ от 90,4 м2 преди идването на COVID-19, тази цифра е нараснала с 6,4 процентни пункта до средно 96,8 м2.
Следователно не е изненадващо, че промяната в предпочитанията за по-големи домове с повече външно пространство, добавена към работата от разстояние, накара много испанци да се отдалечат от градските центрове. Ето защо закупуването на имоти в градове с под 25 000 жители се е увеличило с 5,3%.
Успоредно с това през последните месеци се наблюдава спад в придобиването на домове в градове с повече от един милион жители. Преди март 2020 г. в големите градски центрове са закупени средно 26,3% жилища (почти 5 милиона домове). Фигура, която сега е спаднала с 4,6 процентни пункта (един милион по-малко).
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.