Илон Мъск едновременно с положителни и отрицателни проби за COVID-19

Илон Мъск постави под въпрос точността на тестовете за COVID-19, след като в един и същи ден даде две отрицателни и две положителни проби за заразата.
Противоречивите резултати са от бързи антигенни тестове на компанията Becton Dickinson.
„Нещо изключително фалшиво се случва. Тестваха ме за covid 4 пъти днес. Два ареста бяха негативни и два – позитивни. Една и съща машина, един и същи тест, една и съща медицинска сестра. Бърз антигенен тест от BD“, написа основателят на SpaceX и Tesla в профила си в Twitter.
Пробите са получени в четвъртък, но междувременно Мъск очаква какво ще покажат и PCR тестове, направени в няколко различни лаборатории, пише „Ройтерс“.
По думите му до момента проявява симптоми, подобни на обикновена настинка.
По-рано през септември от Becton Dickinson съобщиха, че разследват сигнали от старчески домове в САЩ, свързани с това, че тестовете им за новия коронавирус отчитат фалшиво положителни резултати.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.