Холандия с ново официално лого
Холандия задава нови послания към света с промяна на логото си като национален бранд. То отразява идеята страната да бъде идентифицирана като естествено обединение на Холандия и Кралство Нидерландия. По тази причина основен символ в новото международно лого са буквите NL и стилизирано оранжево лале. Логото замества добре познатото до момента „Holland tulip“ – холандско лале.
[[{"fid":"344023","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":206,"width":686,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Новата визуална идентичност е разработена от Studio Dumbar по задание на правителството. Търсеният ефект е да се покаже по-ясно какво може да предложи Холандия на света. „Новото лого може да бъде приложено в редица области, от високотехнологични, до селско стопанство, от спорт до култура. Ясният международен имидж е положителен за нашия износ и привличането на инвестиции и таланти. ", коментира холандският външен министър Зигрид Кааг.
„Важно е да предадем на света в какво сме добри. Според Световния икономически форум Холандия е най-конкурентната икономика на Европа и четвъртата най-конкурентоспособна в света.“, коментира и министърът по икономическите въпроси и климата Ерик Уибс.
Новото лого може да се ползва от правителствени, учебни и частни организации, които работят по съвместни проекти с държавни институции от януари 2020 година
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.