Десетки пострадаха при срутване на платформа в Испания
Десетки хора бяха ранени, четирима от които - сериозно, след като част от дървена платформа се срина по време на градски спортно-музикален фестивал в Испания, съобщава ВВС.
Платформата на плажната ивица, която е била с дължина 30 м и ширина 10 м, е била пълна с хора, които са слушали рап-изпълнения на двудневното събитие "O Marisquiño" в северозападния град Виго в Галисия, когато тя се срутила под тежестта на танцуващите.
Според местните медии повече от 130 души са получили наранявания или са изпаднали в шок, заради инцидента. Някои от хората на платформата са паднали в морето. Свидетелите съобщават за паника сред потърпевшите.
Няколко спешни екипа и водолази са били изпратени на мястото, за да проверят дали никой не е останал затиснат под съоръжението.
По данни на полицията не е известно да има смъртни случаи.
Вижте репортаж от мястото на събитието, публикувано в La Vanguardia / YouTube.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.