9 пострадаха при взрив на газ в австрийски магазин

9 души пострадаха при взрив на газ в супермаркет в Австрия, съобщи в. Kurier. Произшествието е станало днес преди обед в селище в община Санкт Йодок ам Бренер, област Тирол. Магазинът се е намирал в двуетажна жилищна сграда, а взривът е бил толкова силен, че тя е почти напълно разрушена. Трима от пострадалите вече са настанени в болница, останалите шестима се подготвят от спешните екипи, пристигнали на място за транспортиране до лечебни заведения. Състоянието на всички ранени е стабилно. Спасителните екипи обаче се опасяват, че е възможно да има човек под развалините на сградата. Гасенето на пожара, възникнал след взрива продължава. Службите разчистват и отломките. Към местните жители е отправен апел да не отварят прозорците на домове и обществени сгради заради силното задимяване от взрива и пожара. Причините за експлозията засега не са оповестени официално, но се предполага, че става дума за битов инцидент
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.