Дженифър Лопес лансира собствена модна линия

Дженифър Лопес влиза в модната индустрия със собствена линия обувки и чанти, предаде „Фокс“. Това съобщи самата тя в профила си в социалната мрежа Instagram.
Поп звездата ще лансира модната марка JLO JENNIFER LOPEZ, а продуктите ѝ ще се продават единствено в магазините и уебсайта на веригата DSW. От днес постепенно ще бъдат разкривани различните модели, а феновете могат да се включат в предварителната продажба, която ще започне от 9 март, една седмица преди колекцията да стане достъпна за всички. Цените варират от 59 до 189 долара.
„От началото на кариерата си винаги съм искала да направя всичко – музика, филми и мода... Тази колекция символизира трите града, които са важна част от това, което съм: Ню Йорк, Лос Анджелис и Маями“, сподели в официално изявление 50-годишната Лопес.
За дебюта си през пролетта Джей Ло подготвя и капсулна колекция, включваща 5 лимитирани тоалета, селектирани лично от нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |Тръмп планира да убеди над 70 държави да изолират икономиката на Китай
Икономика |Комисия в парламента ще обсъжда децентрализация на продажбата на винетки
Политика |OpenAI работи по социална мрежа, подобна на X
Технологии |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.