Puma слага край на спонсорството си на националния отбор по футбол на Израел
Puma ще прекрати спонсорството си на израелската футболна федерация след 2024 г., тъй като германската компания иска да се фокусира върху по-малко партньорства с по-висок профил, пише Блумбърг.
Решението не е свързано с войната в Газа, която започна през октомври, и е било взето в края на миналата година като част от новата стратегия на Puma „по-малко, по-големи, по-добри“, се казва в изявление на компанията по имейл. Марката беше изправена пред призиви за бойкот на някои пазари заради подкрепата си за отбора на Израел.
Като част от новия подход Puma също оставя договора си с футболния отбор на Сърбия да изтече през следващата година и ще въведе две новоподписани спонсорства по-късно тази година и в началото на 2024 г., се казва в съобщението.
Главният изпълнителен директор Арне Фройнд пое ръководството на Puma през ноември 2022 г., след като неговият предшественик Бьорн Гулден стана главен изпълнителен директор на Adidas AG.
Фройнд, който се присъедини към Puma през 2011 г., помогна за разработването на стратегията на компанията под управлението на Гулден. Откакто пое висшия пост, той опитва да препозиционира Puma като марка от по-висок клас, фокусирайки се върху пазара в САЩ. Това включва въвеждане на по-скъпи облекла за футбол, баскетбол и бягане и постепенно премахване на по-евтините продукти.
Като част от новата си стратегия Puma преразгледа своя списък с национални футболни програми, като взе предвид показатели, включително продажби и участие в големи международни турнири. Израел не се е класирал за Световното първенство по футбол от повече от 50 години.
По-рано „Файненшъл таймс“ съобщи за решението на Puma да прекрати спонсорството на Израел.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.