Volkswagen "пенсионира" модела Beetle с трогваща реклама

Немският автомобилен производител Volkswagen пенсионира емблематичния си модел Beetle с трогваща реклама, озаглавена „Последната миля“, 70 години след като първото поколение на автомобила излезе на пазара.

Анимираното видео разказва историята на едно момче от ранните му години, през създаването на семейство до старческата възраст. През целия си житейски път той е бил лоялен потребител именно на Beetle – черта, наследена от баща му. След дълги години, прекарани във вярна служба на него, съпругата и децата му, сега личният автомобил на мъжа оживява и напуска града сам, без шофьор зад волана, на фона на насъбралите се хора, сбогуващи се с една цяла глава от успеха на Volkswagen.

В тълпата се забелязват и няколко популярни личности – Кевин Бейкън, който през 1984 г. се снима във филма „Във вихъра на танца“, шофирайки Beetle, Анди Уорхол, който прави реклами на модела, и телевизионният водещ Анди Коен.

През миналия юли Volkswagen обяви, че след 7 десетилетия и три поколения в дизайна спира производството на „Бръмбара“. В завода, в мексиканския град Пуебла, където се произвеждаше той, бе проведена специална церемония, преди пространството да започне да се използва за разработката на компактни SUV модели за американския пазар.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса