Победителят в конкурса на Tesla за най-добра любителска реклама
Автомобилната компания Tesla се радва на световна привързаност към марката и ценностите й, което се отразява и сред творците на реклама - любители или професионалисти.
От години в YouTube се появяват непоръчани от нея, любителски и страхотно изглеждащи видео реклами на колите Tesla. Някои от тях събраха внимание колкото за мултимилионна рекламна кампания, въпреки че Tesla по принцип не финансира реклама.
Това провокира компанията и лидера й Илон Мъск да организират състезание за най-добра любителска реклама. През март 2017 г. в Щатите стартира конкурса на Tesla за такава - “Project Loveday”. Сега стават ясни десетимата финалисти, разказва сайтът за реклама и маркетинг Adweek.
След отворен публичен вот най-много гласове сред тях - чрез харесвания в Twitter, и съответно първото място, печели това видео. Това е "домашно приготвена" на Tesla от Маркес Браунлий, известен още като MKBHD - популярен технологичен блогър с почти 5 милиона абонати в YouTube.
Спотът на Браунлий подчертава високотехнологичните особености на колата Tesla, но съдържа и необходимата доза "фенски поглед" - например чрез показването на настройка в колата "Лудо каране" (“Ludicrous”). Видеото завършва по комичен начин и като цяло доста се хареса на автомобилните почитатели. Наградата за победителя е пътуване за гостуване за представянето на следващия нов голям продукт на Tesla.
Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск представи лично топ 3 на победителите в петък в Twitter. Ще ви покажем и останалите от тях в идните дни.
Ето и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.