Модни брандове и Лео ди Каприо в бляскава кампания на електромобила на Fiat

Италианският автомобилен производител Fiat залага на блестяща глобална кампания за промотирането на първата си електрическа кола, предаде изданието Ads of the World.

Кампанията се състои от общо 4 видеа, като едно от тях се фокусира върху класическия модел 500 “la Prima”. Останалите 3 са посветени на трите уникални автомобила, персонализирани съвместно с италианските модни брандове Bulgari, Giorgio Armani и Kartell. Те ще бъдат продадени на аукцион, а получените средства ще бъдат преведени по сметката на едноименната фондация на холивудския актьор Леонардо ди Каприо за борба с климатичните промени.

Работата е дело на агенция Leo Burnett и продуцентската компания за тв спотове Movie Magic International.

„Исках да направя кампанията пламенна и емоционална, комбинирайки ДНК-то на Fiat и влиянието на модните марки. Работата ми с дизайнера на продукцията Паоло Монцелио беше страхотна, той ми помогна да направя правилния избор за всеки от брандовете“, сподели режисьорът на рекламите, Федерико Мацариси.

По социално отговорната кампания Fiat работи от години – още през 2017 г. луксозният 5-звезден хотел The Alpina Gstaad сподели в социалните мрежи, че е получил електрическия автомобил на бранда, персонализиран лично от ди Каприо със специална технология, която кара цвета на автомобила да се променя при увеличаване на температурата на въздуха, напомняйки за проблема с повишаването на градусите по света.

Вижте видеата тук:

Колаборация с Bulgari

Колаборация с Giorgio Armani

Колаборация с Kartell

Класически дизайн

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.