Над 700 ученици и студенти успяха да станат "Мениджър за един ден" тази година
![Над 700 ученици и студенти успяха да станат Мениджър за един ден тази година](/media/163/mfd_2021_general_all_04.l.webp)
Първото виртуално издание на инициативата на Джуниър Ачийвмънт „Мениджър за един ден“, което се проведе на 23 март тази година, се оказа едно от най-успешните до момента - повече от 700 ученици и студенти се превърнаха в мениджъри за един ден във водещи български и международни компании и организации. През целия ден бъдещите мениджъри имаха възможността да видят и общуват отблизо със света на бизнеса в различни сектори и индустрии. Най-желаните позиции бяха тези в сферата на маркетинга, които получиха по над 50 кандидатури. Други популярни сред ученици и студенти позиции бяха „заети“ в сферите на бързооборотните стоки и технологиите.
Специален гост на тазгодишното издание беше Николаос Цитиридис, който „разходи“ зрителите в студиото на своето предаване и отговори на въпроси, зададени от участниците на живо към него. Той сподели, че „думата на думите“ в неговите очи е „търпение, за да знаеш, че можеш да се провалиш, но да си сигурен, че няма да повториш грешката“. Според него, силата на думите идва от това да разбираш хората и ситуациите и да вникваш в тях, без да се фокусираш върху проблема, а върху решението.
Закриващото събитие на иницативата под мотото "Силата на един ден, една дума", излъчвано на живо във Facebook страницата и уебсайта на Джуниър Ачийвмънт България, прерасна в интерактивна дискусия с участието на мениджъри от различни компании-домакини. Участници от цялата страна задаваха въпроси на ръководителите на компаниите, а според отговорите, най-важното качество за един мениджър е емпатията, която беше и един от отговорите на въпрос „Какво е важно за успешната комуникация?“ и доказа колко голяма може да бъде силата на една дума. Мениджъри от водещи компании споделиха, че най-голямата мотивация за развитието им в България са възможностите и хората, и посъветваха младите предприемачи да се развиват в сфери, които силно ги вълнуват и в които могат да бъдат полезни.
"Тази година успяхме не само да предложим нестандартно решение, а и да повдигнем летвата на следващото ниво. Вярвам, че за всички над 1500 участници - ученици, студенти, ментори, мениджъри и колеги, които бяха въвлечени в организацията и реализацията на този един ден, това преживяване ще остави трайна следа в тяхното развитие. Ще се радвам да ги срещнем отново в някои от предстоящите ни програми, инициативи и дейности насочени към изграждането на професионални компетенции, финансова грамотност и предприемачество.", коментира Милена Стойчева, изпълнителен директор на Джуниър Ачийвмънт България като изрази и специална благодарност към всички участници
В глобален мащаб, с подкрепата на всички партньори на местните организации, Junior Achievement достига до над десет милиона ученици и студенти всяка година.
Компаниите-домакини за участието си в инициативата „Мениджър за един ден“
„Да споделяме знания и опит, които имаме, с прохождащите таланти, оставя винаги приятни емоции и удовлетвореност, особено когато си вдъхнал смелост и мечта на някой. Участието ни в „Мениджър за един ден“ тази година съчета професионално удоволствие и истински ентусиазъм от работата с толкова мотивирани млади хора. Атмосферата, създадена от студентите, беше не по-малко обучаваща за екипа ни, който успя да се върне в началото на кариерното си развитие. Участниците смело показаха организираност, творческо мислене и добри презентационни умения. Благодарим на Джуниър Ачийвмънт за поканата и за доброто партньорство през годините.“, коментират от Publicis Groupe България.
"Успешното реализиране на "Мениджър за един ден" е прекрасен пример, че нещата може да продължат да се случват по един страхотен начин и онлайн. Истината е, че не всички организации успяват да се справят с новите обстоятелства и онлайн събитията им не могат да запазят напълно качеството, което се очаква. Това е реално предизвикателство, което стои пред всички нас. "Мениджър за един ден", по наше мнение и усещане, тази година беше по-ползотворно и мотивиращо, в новия си онлайн формат. Чудесно е, че беше помислено и за нови посоки в самата инициатива, което даде възможност да се случат интересни разговори и младите хора, заемащи ръководни позиции в този ден, да могат още по-широко да разгърнат потенциала си.", разказа Нелиан Николова, КСО специалист и организатор събития в Chaos Group.
„Мениджър за един ден промени ежедневието на целия екип на нашия офис. С тази среща и чрез споделения опит нашите колеги вдъхновиха участниците да предложат релевантни и адекватни управленчески решения по зададения казус, които надхвърлиха нашите очаквания. Радваме се, че имахме възможността да се срещнем онлайн с таланти от младото поколение, което ни вдъхва увереност, че израства следващото поколение млади мениджъри.“ сподели Звездомира Георгиева, Мениджър "Човешки ресурси" и "Корпоративни стандарти" в ИТА Груп, приела 45 студенти от България, Франция и Англия. „Ако не беше предложен този интерактивен онлайн формат, аз нямаше да мога да участвам“ сподели студентка от Асеновград. „
„Поздравявам ви за интереса и куража да участвате в инициативата „Мениджър за един ден“. За мен това е доказателство, че вие разбирате, че бъдещото ви развитие е свързано с труд и предизвикателства. Това, което мога да споделя от личен опит е, че те ще бъдат съпътствани от много усилия, но ще имате и много успехи, когато се стараете. Наред с това идват и новите идеи и различните възможности за развитие, затова не се страхувайте да ги търсите. Учете се, това е за цял живот“, посъветва в приветствието си към младежите Спас Велинов, главен директор „Технологии“ в Теленор.
Джуниър Ачийвмънт България предоставя публичен достъп до закриващото събитие на „Мениджър за един ден“ 2021 на следния адрес: https://bit.ly/3wdo07d
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.