Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Труден експеримент с работещи майки в Италия просълзи мнозина
В продължение на десетилетия в Италия работодатели карат жени да подписват празни молби за напускане на работа, които използват в случаи на майчинство.
За да насочат внимание към този сериозен проблем, италианският вестник "Кориере дела сера" и рекламна агенция FCB Milan организираха провокираща и трогателна кампания. В центъра на кампанията стои експеримент, заснет във видео, в рамките на който смели участнички - майки, успяват да направят нещо трудно. Те прочитат на децата си "молби за напускане", в които е записано, че напускат и вече няма да бъдат майки, за да продължат да работят. Понеже са принудени да изберат едно от двете...
"Майките не напускат" се казва кампанията и задачата й е да създаде нов обществен модел в Италия на работещо майчинство, при който да си майка и професионалист и служител едновременно не е изключено.
Видеото успя да трогне мнозина по света чрез смелостта на жените участнички в него и реакциите на децата им, когато научават че "мама вече няма да е мама", защото напуска тази роля.
Кампанията е онлайн съдържание със социална цел. Отразяват я блоговете Creative Criminals, AdsOfTheWorld и други.
Ето и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.