Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Трите кита на добрия личен бранд
Какво е личният бранд? Това е съвкупност от елементи, които се съчетават под името на човека, за да го представят в очите на другите като професионалист, творец или личност.
Личният бранд е нужен за изграждане на успешна кариера, единодушни са HR експерти. Но какво ви трябва, за да станете разпознаваеми на пазара?
Добрата лична марка стъпва върху три задължителни елемента, посочва сп.Inc. Те са разбираемост на говоренето, автентичност на поведението и последователност в действията.
Остава въпросът как да го постигнем.
Преосмислете начина, по който гледате на кариерата си и на своето място в света. Не мислете за себе си като за служител, а като за ценен актив. Отговорете си на въпроса "С какво мога да се гордея най-много?". Преоценете принадлежността си. Свикнете да бъдете лоялни най-вече към себе си, а после към екипа, проекта, компанията.
Бъдете честни кои са качествата ви. Ако те се знаят от публиката, по-лесно ще създадете и честна лична марка.
Определете предимствата си. Научете защо колегите, приятелите или клиентите ви са крачка пред конкуренцията.
Бъдете последователни. Ако действията ви са хаотични, това ще подкопае усилията ви. Всичко, което правим или решим да правим, допринася за личната ни марка: от начина, по който говорим по телефона, през стила на писане на имейли, до начина, по който провеждаме срещи.
Стилът, с който вършите работата си, е не по-малко важен от самата работа. Говорите ли силно, дидактично, или сте по-балансирани - всичко това е част от личния ви бранд.
Вашите приятели, колеги, клиенти са важен инструмент за търговията с вашата марка.
Научете се да влияете. Използвайте личната си роля, за да постигате целите си. Правете го обаче интелигентно и с чувство за мярка, иначе няма да гледат на вас като на надежден човек и лидер.
Продължавайте да проверявате какво ви мотивира. Каква е вашата лична дефиниция за успех?
Личният брандинг е добре позната територия за имиджмейкърите. За съжаление, това не е нещо, което другите могат да направят за вас. Изграждането на лична марка е персонална отговорност на всеки, който се стреми към собствено развитие.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.