Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Полезни съвети за по-смислено присъствие в Twitter
Може би самотните ви туитове не се радват на особена популярност? Някои дори може и да дразнят последователите ви...
Но има няколко простички и изпитани правила, които са приети за успех в тази социална мрежа от години насам и трябва да спазвате, ако искате да се превърнете в убедително присъствие в нея. Изброени са в различни онлайн маркетингови източници. Например:
1. Старите новини не са новини.
2. При публикуване привнасяйте по нещо от себе си към историята, включвайте лично мнение.
3. Бъдете кратки - дори 140 символа са прекалено много за някои хора.
4. Ограничете символите - не използвайте хаштагове прекалено много, както и твърде много съкращения и @mentions.
5. Не казвайте на последователите си къде се намирате постоянно - това не е някогашното Foursquare или Facebook или Instagram...
6. Не линквайте блог или снимка, без да казвате на своите читатели защо го правите.
7. Не мрънкайте. Негативните коментари и оплаквания не се харесват на никого.
8. Създавайте тийзъри - не издавайте цялата история в туита, накарайте читателите да кликнат на линка и да посетят сайта ви, като ги "подразните" с кратка, но интересна информация около темата.
9. Не се изживявайте като звезди. Дори да сте популярна личност, фактът, че имате последователи, не означава, че всеки един детайл от живота и работата ви представлява интерес за читателите ви. Потребителите по-скоро се интересуват от професионалното ви мнение, не от предпочитанията ви към теми, в областта на които не ви възприемат като специалист и задълбочено запозната личност.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.