Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-важните правила за маркетинг на малката фирма
Маркетингът на малка фирма е наука и специален занаят.
В него често се пропускат основни неща от доказаната практика на рекламирането. Моите разбирания за тези фундаментални закони се базират на опита ми отпреди години, когато имах привилегията да работя за една от най-добрите рекламни истории на всички времена в САЩ. Става дума за кампаниите на производителя на фитнес пътеки за спортните салони NordicTrack. Те бяха безспирна реализация на основните правила в рекламата и създадоха милиони печалби.
От този опит мога да откроя 6 закона, които са ключ към успеха на маркетинга в малкия бизнес.
Използвайте едно съобщение. Рекламата с висока степен на отговор обикновено излъчва само едно съобщение. Посланието на NordicTrack беше „Най-добрият уред за аеробика в света“. То бе просто и разбираемо. Вашият малък бизнес има нужда от реклама, чрез която бързо - за не повече от 3 секунди да комуникира основното си съобщение.
Добавете правдоподобност. Вече стана част от човешката природа хората да не вярват на рекламата. Промоционалните информации трябва да са възможно най-достоверни и да внушават доверие. Всяко твърдение във вашата реклама, което клиентът ви не възприема като истина, е пари, пропилени на вятъра.
NordicTrack например добавиха голяма доза достоверност на кампаниите си като използваха данните от проучване на университета на Уисконсин-Лакорс, които поставиха фитнес уреда на фирмата на първо място сред останалите му конкуренти в категорията „премахване на излишното тегло, намаляване на телесните мазнини и кардиоваскуларен фитнес“.
Тествайте всичко. Големият бизнес има голям капитал за маркетинг, част от който може да си позволи да изгуби. Разполага с ресурси за „тестова реклама“. Малките фирми не разполагат с този лукс. Използвайте талони за намаление, кодове и специални инструменти, за да измерите заглавието, периодът на показване и позиционирането в канала на вашата реклама. Тествайте само една опция, само веднъж. Може да попитате всеки свой клиент как е чул за бизнеса ви.
Бъдете винаги лесно откриваеми. На абсолютно всяка отделна брошура, кутия и имейл от вашата компания трябва да има пълна информация за контакт, включително сайтът ви, електронна поща, телефони и факс, както и физическото местонахождение на фирмата. Звучи банално, но много често се забравя.
Направете съответствие между рекламата и целта. Успешната бизнес реклама говори само на един целеви пазар. Например, в рекламата на пътеката за аеробика, за която стана дума по-горе, разказите за ползите от уреда бяха съобразени с мястото, където те се слушат или четат. В медицинските издания се говореше за кардио ефектите, които действат положително от тренировките с него. В дамските списания ставаше дума за отслабването и горенето на калории. Стратегията е вечна: Фокусирайте съобщението си върху таргет групата.
Създайте любопитство. Успешната реклама на малкия бизнес не продава продукта или услугата, а предизвиква интерес. Създайте реклами, които генерират любопитство, така че да ви потърсят по-късно. В кампанията на NordicTrack показахме безплатно видео в мрежата. Хората се свързаха с производителя за повече информация. Крайният резултат от всички усилия, включително тези: милиони долари печалби днес.
И последно: Ако отговорът към рекламата ви е слаб, често проблемът не е в избора на медия, както мнозина се лъжат. В много от случаите той е в съобщението, което изпращате, в смисъла на посланието му. Планиране, тестване и излагане на съдържание са задължителните постоянни компоненти на успешния маркетинг на малката фирма.
Дарел Захорски разказва в sbinformation.about.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.