Най-добрите франчайзи през 2018 г.

Най-добрите франчайзи през 2018 г.

2018 г. внесе нови идеи за бизнес, вдъхновение и възможности из целия свят. Ако имате страхотна концепция за бизнес, може би сега е най-добрият момент да я реализирате, посочва сп. Entrepreneur онлайн. 

Но ако все още изчаквате за добрата идея, може би ще ви бъде интересно да разберете кои франчайзи ще си заслужават най-много инвестицията тази година. 

Разбира се, важно е и да помните, че стартирането на всякакви видове бизнес идва със своите наследствени рискове. Но тези франчайзи могат да ви помогнат да се тренирате за нещо свое, ако имате събран капитал, както и да разберете успешните методи в маркетинга днес, регионалните особености на клиентите и да умножите парите на инвестицията си. 

Ето и списъка.

McDonald's. Макар че франчайзингът на тази верига струва сравнително голяма сума, както през миналата година, така и през 2018 г. тя е определена от авторите на Entrepreneur като изключително добра възможност. Нейната практика на франчайзинг идва от 1955 г. насам. Първоначалната такса за франчайз е 45 000 щатски долара в САЩ. През 2017 г. са били открити 507 нови нейни ресторанта за бързо хранене.

7-Eleven. Тази верига отчита огромен ръст, според изследването на Entrepreneur на 500-те най-добри франчайза от Щатите за миналата година, с 3336 нови обекта през 2017 г. Това са повече обекти от общо новите отворени места на три от компаниите в този топ 10. Може би една от причините е, че струва 37 550 долара да се стартира. Централата на компанията е в Далас. Франчайзинг се прави от 1964 г. 

Dunkin' Donuts. Тази верига продължава да демонстрира траен растеж, с 346 нови обекта през миналата година и 1294 от 2015 г. насам. Днес Dunkin' Donuts може да се намери в 32 страни по света. 

UPS Store. Тези магазини за пакетиране на пратки, изпращане, принтиране и въобще, за обслужване на нуждите на малкия бизнес, са фрачайз от 1980 г. Първоначалната такса за откриване на такъв е $29 950. 69 са били отворени през 2017 г.

RE/MAX LLC. Агенцията за недвижими имоти от САЩ се разрастна както национално, така и в чужбина, добавяйки 27 американски франчайза към 246 международни. 

Sonic Drive-In ресторантите. Те работят само в Щатите - общо 3557 са. Продават бургери. Единствената компания в списъка е без международно присъствие. 

Great Clips. Базирана в Минесота, тази фризьорска верига има близо 4000 обекта в САЩ и 146 в Канада.

Taco Bell. Повече от 50 години тази верига за хранене предлага франзайзинг и продължава да се разраства. Първоначалната такса за откриване на обект е от $25 000 до $45 000. Има отворени през 2017 г. 218 места за хранене с тази марка.

Hardee's. Отново бързо хранене. Веригата е международна и обещаваща за инвестиции по света, според авторите на изследването. Предлага франчзайзинг от 1962 г. 

Sport Clips. Тази верига за мъжко подстригване се развива, с общо над 1600 нейни салона. Сред водещите си предимства марката посочва създаването на общност от лоялни клиенти, които редовно я посещават. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов