Марките легенди на Америка

Марките легенди на Америка

Историята на някои от най-старите компании на американския пазар е красноречива: потребителите винаги търсят лъскавото и новото.

В някои индустрии последната версия винаги е най-популярна – последният мобилен телефон, таблет, слушалки и т.н. Ето защо, без да е особена изненада, някои от най-новите големи марки в САЩ в момента са най-ценни. Като оценяваните в милиарди Apple, Google, Nike

Освен тях обаче, има и американски марки със също толкова висока стойност, които са ценени и поради друго свое качество – историята и традициите, посочва изследователската компания 24/7 Wall. St. 

American Express, основана през 1850 г., е един от 100-те най-ценни брандове в света. Същото се отнася и за Coca-Cola, както и за кетчупа Heinz.

За да бъде счетена за една от най-старите в Щатите, всяка марка от списъка на американските автори трябва да отговаря на следния критерий: да е била същата, обозначавайки през годините с едно и също име един и същ потребителски продукт.

Класацията изглежда така:

10. The New York Times. Продукт: вестник. От 1851 г.

9. Tiffany & Co. Продукт: сребро. Създаване на продукта: 1851 г. Създаване на компанията: 1837 г.

8. Brooks Brothers. Продукт: мъжко облекло. Представяне на продукта:1849 г. Създаване на компанията: 1818 г.

7. Merriam-Webster. Продукт: Книги за препоръчване. Година на създаване на продукта: 1847. Създаване на компанията: 1831.

6. Scientific American. Продукт: списание. Представяне на продукта: 1845. Създаване на компанията: 1845.

5. Poland Spring. Продукт: безалкохолни напитки. Старт: 1845 г.

4. Schaefer Beer. Продукт: бира. Старт: 1842.

3. Remington. Продукт: Пушки и патрони. Представяне на продукта и на компанията в САЩ: 1818 г.

2. Crane & Co. Продукт: канцеларски материали. Представяне на продукта: 1801. Създаване на компанията: 1799 г.

1. Baker’s Chocolate. Продукт: шоколад. От 1780 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера