Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Легендарните реклами: Heineken и фризерът
Продължаваме да ви разказваме за най-силните, легендарни реклами в историята на маркетинга и бизнеса. Повечето от тях отдавна не са в ефир, но продължават да популяризират марката, защото са гледани отново и отново в интернет. Затова са супер ефективни.
В тази част от поредицата ще ви припомним една култова реклама, излъчвана и в България. Млада жена развежда приятелките си в новия си апартамент, когато им показва специалната си стая с дрехи и десетки различни обувки. Дамите започват да пищят от възторг, когато чуват виковете на мъжката компания от другата част на апартамента. Виковете на мъжете са по-силни и възторжени. Познато, нали?
Това е сюжетът на кратката, безспорно забавна ТВ и кино реклама на Hеineken “Walk in Fridge”. Заснет в Холандия, този спот е представен за първи път през декември, 2008 г. Идеята е на агенция TBWA/Neboko Amstelveen. Режисьор: Барт Тимер.
Можете да я видите след текста.
След суперуспеха на тази реклама, от Hеineken използват идеята “Walk in Fridge” отново и я свързват с други реклами. Например с тази за мъж, който поръчва в новия си апартамент същата хладилна стая с ефекта "Аааааа!" (“Walk-in Fridge”), както в рекламата на Heineken, но получава ходещ хладилник (буквално!).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.