Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кратък наръчник за управление на добрите идеи
Следващата печеливша идея в маркетинга може да бъде вдъхновена от всякъде - от упорито мислене, от наблюдението на служител на компанията, за която се създава кампания, клиент, търговец. Дори от непознат.
Всичко, свързано с бизнеса, може да ви помогне да стимулирате иновации. Идеите са навсякъде. Само трябва да ги съзрем и организираме в хаоса.
С толкова много предложения, асоциации и хрумвания, произлизащи от света наоколо, как да се ориентираме, за да направим блестящ криейтив?
За да не стане в главата ни каша е важно да овладеем умението да подбираме. Може да имаме няколко гениални хрумвания. Сблъсъкът им в главата ни или в системата на работа на фирмата ни обаче може да ги унищожи и обезсмисли.
Надя Гудман описва четири начина на управление на добрите идеи, така че да се получи от тях нещо реално и да проработят. Тя предлага следното:
1. Събирайте ги в база данни. Създайте пространство, където събирате и споделяте идеи. Използвайте динамични, модерни инструменти, които предлагат сътрудничество отвън и връзка с хора, разположени далеч, с мястото на креативност, което сте избрали. Kindling предлага нещо пдообно, както и много други инструменти за мениджмънт на идеите.
2. Слагайте етикет на всяка добра идея. Поддържайте идеите си добре организирани. Подреждайте ги по теми. Можете да включите широки категории като „нови предложения за клиентите” или специфични, свързани с определен продукт или цел. Като поставяте идеите в малки групи ще можете по-късно по-лесно да ги обработвате и да избирате тези, които най-добре подхождат на бизнеса ви. Етикетирането създава рамка, която пък от своя страна помага на хората да измислят нови идеи. Особено когато са свързани със специфични проекти или цели.
3. Свържете с отделните етикети хора, които имат отношение към темата и биха реагирали на предложенията. Това е може би най-важният аспект от една добре функционираща програма за създаване на маркетингова кампания, както и за проектиране на иновации – вдъхновен човек или малък екип, който създава идеи за привлекателни решения на проблеми.
4. Отнасяйте се към базата си данни с идеи като към входяща пощенска кутия. За да възпрете блокирането на идеи, работете по всяка новопоявила се, колкото можете по-скоро. Подминавайте идеите, в които няма живот и се придвижвайте към тези с потенциал в категорията си. Някои вероятно ще изискват незабавни действия. Други – повече обмисляне, докато се вземе решение. Каквото и да решите да направите във връзка с дадена идея, комуникирайте го с фирмата, в която работите.
Източник: Е-executive
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.