Клишето "Искаме добър продукт на приемлива цена"

Клишето Искаме добър продукт на приемлива цена

"Искаме добър продукт на приемлива цена." Това казват хиляди потребители на пазара всеки ден. Мнозина други потребители се съгласяват с тях, когато го чуят. Но как да реагира маркетингът на този вид обявление? 

Авторът на бестселъри и водещ маркетолог-лектор Сет Годин от САЩ коментира темата в блога си Seth's Blog, в традиционния си лаконичен стил. В блога той откроява актуалните явления, които определят маркетинга в момента. Ето какво пише той по темата:

...

Някои хора казват: "Маркетингът не работи върху мен!". И че всичко, което искат, е "просто добър продукт, продаван на справедлива цена" - тогава ще се притекат да го купят, твърдят. 

Но всъщност и това е един вид маркетинг история. Защо ли?

Ами, кой решава какво е "добър" продукт? А кой определя както е "справедлива" цена? 

Вашето предпочитание към "справедливото" все още е ваше предпочитание. Вашите очаквания за това, от което се нуждаете, са просто ваши. 

Всичко това е една история. 

Страхотните маркетолози не изобретяват "избилие и пълнеж", за да създават стойност. Страхотните маркетолози са се сдобили с мъдростта да знаят, че те ще бъдат съдени, както и с достатъчно практична емпатия, която да ги накара да отидат там, където се намират онези, които ще ги съдят - потребителите. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса