Избягвайте безсрамната автопромоция

Избягвайте безсрамната автопромоция

Понякога компаниите в глобален план с голяма заетост въвеждат в маркетинга си планове за социалните мрежи с недостатъчна, ограничена стратегия.

Също така, част от знаменитостите изпращат съобщения в Twitter, които поставят името им в нелепа светлина.

Да погледнем към няколко правила, които помагат за това да не бъдат наклонени палците надолу, когато става дума за корпоративна или лична марка в сайтовете за комуникация.

Тук следват разсъждения за някои лоши фирмени и лични стратегии в социалните мрежи.

1. Не обръщайте внимание на действията на много знаменитости, изпълнителни директори, политици и „ВИП персони“ в социалните мрежи, защото много от тях не са добър пример. Не мислете, че щом една кампания в сайтовете е нашумяла, тя е задължително успешна.

2. Избягвайте безсрамната автопромоция. Да бъдеш онлайн означава да прегърнеш егото си продължително, да създадеш собствен свят и да управляваш тази уникална виртуална вселена нон-стоп. Всяка компания, която се опитва да саботира този свят, като настоятелно продава нещо, ще бъде игнорирана. Задайте си два простички въпроса: Коя е аудиторията ми? Какво ще я ангажира истински?

3. Не бракувайте любимците на публиката. Напоследък съм свидетел на случаи, в които любими талисмани и икони на марката внезапно са премахнати от компанията, което моментално предизвиква раждането на група в социалните мрежи, настояваща всеобщият любимец да бъде реабилитиран. При всяко подобно действие фирмите се лишават от приятната новина, че някой е кликнал, харесвайки страницата им.

4. Не си играйте с хората. Предложете им игри, но наистина добри. Не е много хубава идея глобална верига бургери да моли хората да наредят сосове с различни цветове като кликват с мишката. Ако сте решили да рекламирате с игра в социалните мрежи, по-добре я направете „секси“, и ако не е „секси“ нека е забавна. Иначе няма смисъл.

5. Не стойте безмълвно. Страхотните въпроси в социалните мрежи са равни на истинско обвързване с марката. Те са такива, че винаги може да си проличи дали компанията е мислила задълбочено над този проблем или тенденция или дали говори от името на практиката. Добрите въпроси карат хората да спрат, да се замислят и най-важното: те ги провокират да се наместя в дискусията. Най-важният компонент на социалните мрежи е връчването на короната на вашата, да се надяваме, растяща аудитория.

Питър Мейдън в AdvertisingAge

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ