Само 15 секунди

Само 15 секунди

Потребителите все по-малко задържат вниманието си върху истории и послания, затова брандовете вече имат само около 15 секунди да ни разкажат историята си. Да, никак не е много, но е възможно да предадете посланието си точно толкова бързо. Вижте какви са вариантите!

Покажете това, което имате да кажете

Тези 15 секунди не позволяват дълго разказване на истории. Помислете повече за емоциите, вместо за думите или фразите, с които хората асоциират бранда ви. Опитайте да ги предадете въздействащо чрез визуално съдържание – без него всеки бизнес е загубен, предвид огромните количества информация, на което ежедневно са изложени потребителите.

Променете скоростта

Да представите рекламата си в по-малко от 15 секунди не е единствената цел на промяната на скоростта на кадрите. Ако използвате техниката на редуване на забавяне и забързване, можете да подчертаете ключови елементи от това, което искате да разкажете и покажете на потребителите.

Забележете на кои моменти от видеото си от Speedo са решили да наблегнат.

Използвайте метафори

В някои случаи метафорите са по-ефективни за предаване на посланието. Когато веригата магазини 7-Eleven разработва телевизионен спот за Doritos, в началото използва единствено метафори за добрия вкус на снакса – огън, облизващи се устни, мек крем и други, преди появата на самия продукт.

Бъдете креативни – няколко секунди внимателно подбрани звуци, визия и текст ви трябват, за да предадете всичко, което искате, на клиентите си.

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.