Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Разкажете истината
Дейвид Кенсъл е основател и главен изпълнителен директор на Drift. Материалът му е публикуван в Inc.com
Напоследък отново чета много за „сторителинга“, защото докато светът се променя, същото се случва и с начина, по който компаниите трябва да говорят за последствията и изживяванията от това, което предлагат.
Когато стартирах Drift, с екипа ми не искахме да говорим за софтуери, сайтове и джаджи. Искахме да разкажем история, затова измислихме аналогия за празен магазин. Обяснявахме на хората как ако похарчат всичките си пари за реклама, в опит да доведат потенциални клиенти в магазина, но няма кой да говори с тези клиенти, могат да ги загубят.
В момента единственото, което хората купуват, приспада в две категории: неща, които спестяват пари, както и такива, които генерират печалби. Затова брандовете трябва да покажат с историите си стойността на продуктите. Ето какво знаем за формирането на една история.
За какво мислят хората
В компанията ми не сме първите, които смятат, че процесът на финализиране на B2B сделка – влизане в уебсайт, попълване на форма и очакване на отговор – е ужасно изивяване. Искахме да го кажем чрез история, която всеки би разбрал, дори да не е в B2B. Така създадохме и концепцията за празния магазин. Във вашия разказ обърнете внимание на тази „обща болка“, която всички изживяват, и обвържете продукта ви като най-доброто решение.
Определете от какво имат нужда потребителите, дори и те да не го знаят
Ето с това визионерът Стив Джобс винаги се е справял. Създавайки iPhone, той конструира нещо красиво и удобно, а кой не обича такива неща? Той разбра от какво се нуждае пазарът, преди самият пазар да го установи.
Бъдете специфични
„Генерализирането отхвърля човешкото разбиране“, смята Клод Хопкинс, един от пионерите в областта на съвременната реклама. Няма да накарате хората да ви обърнат внимание, ако просто кажете: „Помагаме на потребителите ни да изкарат пари“, но ако го замените с: „Помогнахме на потребителите ни да изкарат 5 млрд. долара“, е по-примамливо. Бъдете по-специфични – покажете незабавно стойност и директно назовете проблем, който клиентите ви имат.
Всички могат да разказват
Дори не ви е нужна комуникационна агенция, за да разкажете нещо добро. Достатъчно е да споделите истината по начин, който резонира емоционално с хората, на които говорите. Помислете за нещо, в което всички могат да се припознаят.
В основата на всички тези препоръки стои нещо много важно – да казвате истината. Ако искате да сте успешни днес и утре, установете какво можете да разкажете, без да изкривявате фактите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.