Полезни съвети за маркетолози от организаторите на BAAwards

Полезни съвети за маркетолози от организаторите на BAAwards

Организаторът на маркетинговия конкурс BAAwards от Българска асоциация на рекламодателите (БАР), предлагат в илюстрации набор от полезни съвети, изведени след последното издание на надпреварата. 

Съветите са базирани на основните изводи от кампаниите, отличени в конкурса BAA Awards 2016 и представят предизвикателствата, през които са преминали кампаниите участници, препоръки как успешно да достигнем до набелязаните целеви публики и как да постигнем успех в комуникацията.

Сред основните изводи са спецификите на маркетинговите комуникации, обвързани с активното навлизане на дигиталните технологии в ежедневието, мобилните приложения и социалните медии и по какъв начин тези специфики се комбинират с нарастващата нужда да се изгради емоционална връзка с потребителите, отбелязват от БАР.

Отличаваните кампании в конкурса традиционно са от различни сектори, сред които бързоообортни стоки, банки и финансови институции, телевизия и телекомуникации, интернет услуги.

И тази година организаторите на BAAwards ще представят BAAwards ноу-хау, споделяйки впоследствие какви са най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на състезанието. По този начин Българската асоциация на рекламодателите продължава да работи за развитие на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации у нас.

Победителите в BAAwards 2017 ще станат ясни през втората половина на септември. Кампаниите, които ще се борят за една от 21 награди в 10-те конкурсни категории, могат да кандидатстват до 25 август.

Цялата информация за конкурса, оценяването, журито и процеса нa кандидатстване, може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ