Какво казваш? Не, как го казваш!

Manager News

Начинът, по който говорите на потребителите си, може да накара продуктите ви да изпъкнат и да ви осигури продължителна потребителска лоялност. Експериментирайки с различни канали, можете да откриете нови начини да постигнете тези две неща.

Пишете есемеси

Проучване на изследователския център Pew посочва, че 96% от населението на САЩ притежава телефон, а 81% – смартфон. Такава тенденция има и в други държави по света. Писането на текстови съобщения може да ви се струва демоде, но ви осигурява директен контакт с потребителите. Освен това според Арън Евънс, главен изпълнителен директор на компанията за есемес маркетинг Drips, имат 93% честота на отваряне, в сравнение със средните 25% при имейлите, тази цифра изглежда още по-внушителна.

Прибавете уеб чатовете

Много компании не успяват да добавят допълнителни комуникационни канали в уебсайта си, с което по-добре да достигнат до купувача. Уеб чатовете често се използват при обслужването на клиенти, но се пренебрегват в самия процес на продажбата. Според проучване на Forrester потребителите, които си взаимодействат с един бранд чрез уеб чат, има 2.8 пъти по-голяма вероятност да направят покупка.

Най-ефективните инструменти за продажба са проактивни. Първоначалната информация, когато някой за първи път посети уебсайта ви, улеснява ангажирането.

Чатботовете могат да са полезни при задаването на базови въпроси, но се уверете, че имате и истински човек, който може да реагира в реално време на по-сложните такива. Важно е да създавате позитивни усещания.

Заложете на обратната връзка

Трябва да комуникирате ефективно с потребителите и след като си купят от вас. Позволете им да споделят мнението си в уебсайта ви и в социалните мрежи и го използвайте, за да се подобрите.

Освен това използването на инструменти като Sprout Social и Mention за проследяване на коментари сред множество платформи ще ви позволи да отговаряте на всички тях възможно най-бързо. Когато става дума за негативно мнение, не нападайте и не се оправдавайте, особено онлайн, където всички могат да видят отговора ви. Вместо да задълбочавате проблема, предложете решение.

В маркетинга не винаги става въпрос какво казваш, а как го казваш. Много често резултатите зависят от използването на правилните комуникационни канали. Достигането до потребителите лесно и плавно гарантира, че ще видят посланието ви.

Карол Санкар, основател на The Confidence Factor, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса