Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|На какво залагаш?
Социалните мрежи могат да са мощен инструмент за това продуктите и/или услугите ви да изпъкнат спрямо конкурентните такива. Не всички кампании обаче се представят еднакво – докато едни вършат чудесна работа в привличането на нови клиенти, други са абсолютно извън радара. Каква е разликата? Сред основните фактори са как е подготвена и настроена кампанията, както и каква е цялостната стратегия за онлайн развитието ви.
Органично ангажиране
Платените кампании станаха важен фактор на фона на намаляващия органичен рийч във Facebook и останалите социални платформи. Това не означава, че трябва да игнорирате начините да го увеличите. Платените кампании могат да помогнат на таргет аудиториите ви да открият бранда ви, но органичните постове са тези, които ще поддържат ангажираността на хората.
Намалете броя на активните кампании
Повечето кампании не са непременно добри за социалните мрежи, особено ако оперирате с ограничен бюджет. Някои от тях се оказва, че таргетират едни и същи лица, което ги уморява и същевремено намалява ефективността на комуникацията.
Проучване на платфомата KlientBoost показва, че повечето брандове трябва да имат максимум три или четири кампании, като всяка от тях да е фокусирана върху групи от различни части от фунията на продажбите. Прекаленият им брой твърде много разширява разходите, докато редуцирането на кампаниите и фокусирането на средствата в по-малък брой от тях увеличава ефективността.
Ретаргетирането
Проучване на компанията Little Data сред над 1100 магазина за електронна търговия установява, че процентът на конверсиите им е средно 1.4, а това е свързано с една фундаментална истина в маркетинга – потребителите рядко вземат решение за покупка при първия път, в който се ангажират с бранда ви. Затова способността ви успешно да ретаргетирате чрез социалните мрежи играе важна роля в превеждането на клиента през фунията на продажбите.
Тези тактики могат да засилят присъствието ви онлайн, но е важно да се проследяват и анализират във времето, така че да установите на какво е най-добре да заложите.
Керъл Санкар, основател на The Confidence Factor, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.