Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Устойчивост е ключовата дума за компаниите през 2019 година
Kакви комуникационни подходи се оказаха работещи в България през 2018 г.? Какви са модерните, класическите и нестандартните методи рекламодателите и работодателите да достигат пубиликата и да я убеждават тя да им гласува доверие? Как ще се промени маркетингът през следващата година?
На тези и други въпроси дават отговор от практиката част от най-добрите експерти в България - победителите в конкурса BAAwards 2018 на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). За трета поредна година стартираме поредица от интервюта с отличените от БАР експерти в областта на маркетинга и комуникациите. Те работят в най-големите компании в България и споделят ноу-хау от кампаниите си.
Следващият участник е Захарина Вецева - старши мениджър корпоративни комуникации и КРС в TELUS International Europe.
.......
- В тазгодишното издание на конкурса BAAwards на БАР екипът ви беше отличен с награда в категорията "Корпоративна социална отговорност". Коя кампания ви донесе тази награди Как я изготвихте? До какви нови интересни изводи достигнахте за представянето на работодателска марка/ employer брандинга, а също и за младите българи в чужбина?
- Екипът ни бе отличен за реализацията на "Мога Там. Искам Тук". Тази инициатива е мотивирана от желанието ни да покажем, че на традиционните проблеми може да се отговаря с нетрадиционни мерки. "Мога Там. Искам Тук" има за цел да върне обратно у дома българи, които живеят в чужбина, като им предложи кариерно развитие в България. Благодарение на кампанията разбрахме, че има много качествени професионалисти, които имат желание да се върнат в България и да се развиват тук, че България за тях може да е чудесно място за развитие. Кампанията е революционна за пазара у нас и благодарение на това пожъна страхотен успех.
- По какво се различава изготвянето на една инициатива, свързана с КРС, от другата публична комуникация на дадена компания? Какви са интересните, вдъхновяващи и вълнуващи аспекти? Какви са предизвикателствата?
- Корпоративната социална отговорност е неизменна част от изграждането и управлението на един бранд. Отличителните брандове са именно тези, които успяват по интригуващ начин да привлекат вниманието към актуални проблеми и да предложат решение за тях. Голямата разлика е, че публичната комуникация на такива кампании винаги ангажира много по-лесно публиката с дадения бранд, отколкото чистата рекламна комуникация. Предизвикателството обаче да успееш да предадеш точните послания и да провокираш действие в отсрещната страна, си остава. Най-вдъхновяващото е промяната, която корпоративната социална отговорност може да постигне в заобикалящата ни среда. Това е основната цел, която си поставяме и останалите ни проекти в тази сфера като TELUS Ден на Подкрепа, например.
- Какво очаквате, че ще се промени в дейностите за КРС на компаниите по света през 2019 г.? Какви комуникационни практики и каузи ще навлязат или ще се утвърдят? Какво ще навлезе в България?
- Тенденцията е корпоративната социална отговорност все повече да преминава към корпоративна социална устойчивост. Според мен, устойчивост е ключовата дума, към която компаниите ще се стремят през 2019 г.
Автор: Невена Любенова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.