Китайски модел се оплака от участието си в реклама на D&G

Китайски модел се оплака от участието си в реклама на D&G

Два месеца след като луксозната модна къща Dolce & Gabbana показа реклама, с която разгневи китайската публика, моделът, който участва в кампанията заяви, че това едва не е съсипало кариерата ѝ и тя все още се чувства виновна за появата си в нея. 

През ноември 2018 г. D&G пусна в Китай реклама с участието на Зуо Йе, в която момичето се опитва да яде италианска храна и пица с клечки за китайска храна. Това бе разбрано като обидно от обширната китайска публика и доведе до множество щети за компанията на местния пазар, които възлизат на милиони. Няколко търговци изтеглиха от продажба продуктите на бранда. 

Сега моделът заявява, че се чувства виновна и засрамена, предава Би Би Си. Тя обяснява, че не е видяла финалния клип преди той да бъде пуснат пред публиката. Впоследствие семейството ѝ, агентът ѝ и тя самата са станали обект на множество атаки в социалните мрежи. 

Шумът отколо този рекламен скандал продължава месеци след като Стефано Габана от модната къща обиди хората в Китай в чат в Instagram след пускането на рекламата, а след това заяви, че профилът на D&G бил хакнат и се извини публично за противоречивата кампания. Модната къща бе принудена да отмени участието си на модното изложение в Шанхай, много хора в Китай призоваха за бойкот на бранда. Случаят бе посочен като един от най-големите ПР провали на 2018 г. Той е потвърждение на значението на културната обстановка за внедряването на всяка реклама в чужбина. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса