Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Instagram уроци от робоинфлуенсър: Част 2
Един от първите компютърно генерирани инфлуенсъри вече има над 2.6 млн. последователя в Instagram, събрани за период от около 4 години. Още от създаването си Микела изгражда силна идентичност, с което привлича като клиенти водещи брандове от различни индустрии, включително Prada и Samsung. Профилът ѝ е добър пример как трябва да се продава в социалните мрежи, затова вижте още няколко урока, които можем да научим от него.
Акценти в профила
Микела използва и инструмента Story Highlights, който има няколко специфики:
- Визуална идентичност – всички заглавни снимки са уеднаквени с черен фон
- Заглавия – всички са изписани в главни букви, за да са по-лесни за чеетене
- Музика – акцентите са силно свързани с песните, които Микела прави, т.е. основно ги използва за да промотира работата си
Говорете на езика на хората
За разлика от други платформи, като например LinkedIn, Instagram предлага бързо съдържание. Микела има неформален стил на общуване с аудиторията си, който изразява в:
- Описанията на снимките си, където добавя думи от сленга, емотикони и удължени думи (напр. Byyeeeee)
- Отговори на коментарите на потребителите под снимките ѝ, отново в неформален стил
- Качване на кратки видеа, основно свързани с музиката ѝ, което ангажира аудиторията
IGTV
Този инструмент е най-малко използваният в стратегията на робота инфлуенсър. От март 2019 г. насам има качени само 15 видеа. Два урока произтичат от този факт:
- Микела използва кратки видеа, с които промотира музиката си. Когато планирате продукцията на съдържание, трябва да обмислите цялостно стратегията си – в нейния случай това е да продава музиката си, затова публикуването на съдържание в IGTV се обезсмисля.
- Въпреки че не използва IGTV, Микела се развива добре чрез останалите инструменти на Instagram. Всеки инфлуенсър има различна ниша, от която зависи къде ще публикува съдържание.
Историите
Добавяйте към тях call-to-action бутони и линкове, можете да ги използвате и за да публикувате съдържание на почитатели. Основният фокус на Микела и в Instagram Stories е да популяризира музикалните си проекти.
По материал на Лаура Креуц за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.