Instagram уроци от робоинфлуенсър: Част 1

Manager News

В момента Микела е сред най-популярните инфлуенсъри в Instagram, а това, което я отличава от тълпата, е фактът, че тя не съществува. Поне в реалния живот, защото е изцяло компютърно генерирана.

Тя е създадена от компанията Brud през 2016 година в Лос Анджелис, но дори и да е робот, това не трябва да ви заблуждава, защото има силно изградена личност.

Микела е на 19 и има бразилски и испански корени, пее и използва социалните мрежи, за да обсъжда пътувания, мода, изкуство и начина на живот. Сред брандовете, с които е работила, са Prada, Off White и Samsung, а последователите ѝ надвишават 2.5 милиона. Вижте няколко препоръки от профила на Микела.

Създайте добра биография

Полето с биографията е първото нещо, което виждат потребителите, когато отворят профила ви в Instagram, затова трябва да сте убедени, че предизвиква интереса им. Чрез него оставяте първо впечатление у хората, които никога до момента не са чували за вас.

[[{"fid":"359518","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":284,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Medium.com

Няколко елемента правят биографията на Микела добра:

  • Снимката – профилната ѝ снимка контрастира с кръга от инструмента Stories, което създава интересен визуален ефект
  • Послание – тя изолзва биографията си, за да покаже своите ценности, в случая подкрепяйки движението #BlackLivesMatter
  • Личност – надписът “Change-seeking robot” демонстрира уникалността на Микела, тя е робот и именно това я прави автентична

Как да продавате?

Микела е не просто виртуален инфлуенсър, а и певица. Акаунтът ѝ в платформата Spotify има близо 1 млн. слушатели месечно. Instagram е един от каналите, чрез които промотира работата си. Три неща са успешни по отношение на продажбите ѝ.

1. Повторение

Имайки предвид, че Instagram е „бърза“ платформа, повторението е важно за изграждането на ефективна кампания. Едно послание трябва да се предава с няколко поста, например ето как промотира сингъла си “Hard Feelings”:

  • Няколко версии – до момента песента има три релийза – сингъл, музикално видео и ремикс; така с един продукт вниманието на потребителите се привлича неколкократно и същевременно ги кара да се интересуват
  • Няколко поста – от 25 юли насам всеки пост има референции към песента ѝ

2. Различни инструменти

За да промотира песента си, Микела използва:

  • Поставяне на линк в биографията си
  • Използване на различни видеа и кадри в профила си
  • Качване в Stories

3. Разказване на истории

Когато пусне нов сингъл, Микела развива история, свързана с него. За песента “Speak Now” например във видео тя сподели как е записала видеото с бившия си приятел и това ѝ е помогнало да преодолее раздялата с него. Така става дума за нещо повече от просто музика – става дума за личната ѝ история. Тази стратегия работи добре и при други артисти, като Тейлър Суифт например.

Очаквайте продължение!

По материал на Лаура Креуц за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Скуката – тайната съставка на успеха
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.