Новият рекламен канал на хоризонта

Новият рекламен канал на хоризонта

След възхода на TikTok водещите социални мрежи не пропуснаха да създадат свои собствени инструменти, подобни на приложението за кратки видеа. Такава стъпка предприе и Instagram с добавката си Reels, която позволява заснемане и споделяне на 15-секундни клипове онлайн. Няколко факта, споделени от платформата Influencer Marketing Hub, разкриват потенциала на Reels да се развие като успешен и продуктивен рекламен канал. Ето част от тях.

Reels навлиза на все повече пазари

Експанзията на инструмента продължава, включително в Европа, където стана достъпен за Германия и Франция в края на юни. Интересна тенденция в Индия е, че след лансирането изтеглянията на Instagram са се увеличили с 800 хил. до 7.8 млн. само в рамките на един месец. Първоначално услугата бе тествана в Бразилия в края на ноември 2019 година.

Увеличава се е времето, което потребителите прекарват в Instagram

Потребителите в Индия възприемат добре новия инструмент, а времето им, прекарано в Instagram, се е увеличило с 3.5% след лансирането на Reels.

20 от 30 отбора в НБА ползват Reels

Според платформата Conviva две трети от отборите на Националната баскетболна асоциация са публикували поне едно видео в Reels от лансирането му в САЩ на 5 август.

Louis Vuitton събира средно по 7 млн. гледания

Модният гигант сподели внушителни резултати в платформата, имайки предвид факта, че тя тепърва навлиза и се развива на пазарите по света. Позитивна статистика споделят още брандът за гримове Sephora, който събира средно 453 хил. гледания, както и Red Bull със своите над 2.4 млн. гледания.

Junesixtyfive събира над 2.7 млн. гледания

Платформата влияе благоприятно и на създателите на съдържание. Модната инфлуенсърка с псевдоним junesixtyfive вече се радва на огромна гледаемост.

Reels е страхотна добавка за развитие на бранд акаунтите и колкото повече се разработва, толкова по-интересно ще става как си колаборират брандовете и инфлуенсърите в нея. Ангажиранията се увеличават отсега, защото потребителите получават онова, което искат – повече и повече визия за сметка на текстовото съдържание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.