Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Инфографика: Всичко, което брандовете трябва да знаят за Clubhouse
Дали може вашият бранд да се впише в най-новата популярна социална мрежа? Clubhouse отчита огромен ръст на потребителите през последните няколко месеца. Всеки от тях се присъединява към платформата след покана от вече съществуващ потребител, за да получи възможността да комуникира чрез аудио записи с общността.
Все още е прекалено рано да прогнозираме какво може да е бъдещето на Clubhouse – големите играчи като Facebook вече разработват конкуренти на социалната мрежа в опит да задържат потребителите си.
Какво обаче трябва да знаят за Clubhouse брандовете до момента? Екипът на технологичната компания Branex обобщава в следващата инфографика.
[[{"fid":"371984","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":6237,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.