БАР раздаде годишните си награди за маркетинг, и "Мениджър" връчи статуетка

БАР раздаде годишните си награди за маркетинг, и Мениджър връчи статуетка

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) раздаде тазгодишните си награди BAAwards.

Отличията бяха връчени за водещи и успешни маркетингови кампании на официална церемония в хотел "Рейнбоу Плаза" в София.

Конкурсът BAAwards 2017 отличи 9 кампании, реализирани у нас. Общо осем отборни и една индивидуална награда бяха връчени. Четвъртото издание на BAAwards за постижения в маркетинговите комуникации отличи победители в следните категории: "Нов продукт", "Новa услуга", "Нов корпоративен бранд",  "Продуктов ребрандинг", "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара", "Нововъдение в услуга и повторно пускане на пазара", "Активиране на бранд", "Корпоративна социална отговорност и спонсорства".

Победителите по категории са:

Категория "Нов продукт" – екипна награда за "Загорка", за кампанията "Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?". На второ място се нареди "Санофи" с кампанията "Да се наспиш добре с Magne B6 Лека Нощ".

В категорията "Нов продукт" индивидуална награда отиде при Леонора Христова от "Юниливър", за кампания "Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!".

Категория "Нова услуга" – екипна награда победител: "Пощенска банка" с кампания "Повече днес", второ място: "Мобилтел" с кампания "Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел".

Категория "Нов корпоративен бранд" - най-добър маркетингов екип: "Мобилтел", за бранда "МТЕЛ СПОРТ". 
 

Категория "Продуктов ребрандинг" - най-добър маркетингов екип: Захарни заводи, за кампания "Сладки времена - любимите локум и халва от Захарни заводи".
 

Категория "Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара" - екипна награда: "Кока-кола" с кампания "Coca-Cola No Sugar". Тази награда беше връчена на победителите на сцената от Светлана Тодорова, редактор на раздела за икономика в списание "Мениджър".

В същата категория, победител като най-добър маркетингов екип стана Първа инвестиционна банка, за кампанията "Дигитална карта от Fibank". 

Категория "Активиране на бранд" (най-оспорваната категория) – най-добър маркетингов екип: "Декатлон" с кампания "DECATHLON BOX OFFICE". На второ място се класира екипът на "Тойота" с кампания "Toyota Hybrid. Защото знам".
 

Категория "Корпоративна социална отговорност и спонсорства" - най-добър маркетингов екип: Mediapool с кампания "Ти си това, което четеш".

Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година, посочиха организаторите.

Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден: 3.

"Наградите се проведоха под мотото "Raising the БАР" и летвата наистина беше вдигната високо. Не само броят на заявките расте всяка година, но качеството им също става все по-високо. За това говори средната оценка на конкурса, която достигна до 22,77т. (при максимални 30т.) спрямо 21,76т. за миналата година. Това означава, че доверието и значимостта на конкурса BAAwards расте. Наградите в BAAwards са показател за висок професионализъм и отличават най-добрите кампании, които трасират пътя на развитие на целия сектор на маркетинговите комуникации в България. Конкурсът събира и представя уникално ноу-хау, което може да ползва всеки маркетолог и рекламодател“, отбеляза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера