Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|16 бъдещи тенденции в контент маркетинга - II
Създаването и разпространението на качествено съдържание с добавена стойност за клиента започва да играе все по-значима роля в последните години в компании от всички сектори. Това е един от основните изводи в мащабно проучване на Content Marketing Institute сред водещи маркетолози от цял свят, на база на което бе създаден и своеобразен календар с водещите тенденции в контент-маркетинга догодина. Продължаваме да ви представяме кои са те
6. Екипи и работен процес
Много често многообещаващи стратегии на контент маркетинга претърпяват провал заради погрешно организиран работен процес и наемане на неподходящи сътрудници. Затова и компаниите трябва да отделят по-голямо внимание на този аспект, препоръчват от Content Marketing Institute.
7. Стратегия
Отличното съдържание е важно, но ако не създадете стратегия, която е от значение за опита на потребителя, или пък не използвате технологиите подобаващо и адекватно, правите голяма грешка.
8. Мобилните платформи
Вече няколко години поред слушаме заклинанието на наблюдателите, че „това ще е годината на мобилните платформи” и може да звучи като изтъркана баналност, но фактът си е факт – всеки от цялата ваша целева аудитори разполага с поне едно мобилно устройство. Затова се погрижете вашето съдържание да изглежда удобно и лесно за изучаване на всякакъв вид екран.
9. Технологии
На въпроса как да изберете най-подходящите канали от огромното количество съвременни маркетингови технологии, отговорът е: съставете стратегия и внимателно обмислете всичко.
10. Текстове
Текстовете имат значение и до днес, дори повече от когато и да е било. Маркетолозите все по-често се фокусират върху социалните мрежи и създаването на видео. Но не бива да се забравя, че човешката комуникация се основава предимно на текста, на историите.
11. Интеграция с продажбите
Отделите по продажби продължават да съществуват в повечето компании. И ако не започнете да интегрирате продажбите и маркетинга, голяма част от усилията по създаване и разпространение на контента ще бъде напразно изгубена.
(Следва продължение)
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.