Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|16 бъдещи тенденции в контент маркетинга (финал)
Екип на Content Marketing Institute състави своеобразен календар за 2017 година в сферата на контент маркетинга въз основа на интервюта с маркетолози от цял свят, правени и събирани повече от 12 месеца. Няколко големи тенденции ясно са се откроили в хода на анализа на индустрията. Представяме ви последните 5 от тях.
12. ROI и анализи
Всеки маркетолог е длъжен постоянно да си задава най-важният въпрос: „Как да се демонстрира успеха на стратегията на контент маркетинга?”
13. Email и автоматизация на маркетинга
Email-маркетинг е актуален и днес, при това играе много по-голяма роля за контент маркетинг, отколкото преди. Но повечето компании продължават да разпращат спам под формата на контент, констатират авторите на проучването. По същия начин много B2B кампании активно въвеждат автоматизацията на email-маркетинга, но често - неефективно.
14. Разпространение
Тенденцията е такава, че количеството на съдържанието намалява, а силите на негового популяризиране се увеличават. Благодарение на това, все по-голяма рядкост е контент проекти да останат незабелязани.
15. Глобална интеграция
40% от 100-те най-богати компании в света минатала година са използвали контент маркетинг. Всички те работят на световния пазар. Сложни процеси, екипи в различни страни, проблеми с комуникацията, политика и различен клиентски опит. Всичко това е доста трудно.
16. Медия организации
Все по-често компаниите стават и медия организации. Red Bull Media House например се превърна в първата, официално структурирана медия компания. А PepsiCo и Mondelez наскоро обявиха намерения да обособят отделни центрове за работа над съдържанието. С две думи и тази тенденция набира скорост.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.