15 трика, които рекламните агенции ползват, за да правят храната по-апетитна

15 трика, които рекламните агенции ползват, за да правят храната по-апетитна

Никой продукт не изглежда толкова добре, колкото в рекламите. Ще се изненадате обаче колко подвеждащи могат да бъдат те в действителност.

Ето 15 трика, които фотографите прилагат, за да правят храната да изглежда по-свежа и апетитна.

Дезодорант прави плодовете по-лъскави

Плодовете винаги лъщят по рекламите. Не е нужно нещо необикновено, просто малко дезодорант. Някои фотографи ползват и лак за коса.

Машинно масло вместо кленов сироп

Палачинките абсорбират истинския сироп твърде бързо, за да бъдат заснети адекватно. Затова фотографите прибягват до помощта на машинното масло. Друг трик – просто покриват палачинките с импрегниращ спрей.

Месата на бургерите се полират с лак за обувки

Месата на бургерите са почти винаги сурови по рекламите. Те се опичат само за няколко секунди, колкото да останат едри и сочни. Фотографите ги оцветяват с лак за обувки и създават следите от грил с помощта на горещи шишове. Вижте това видео за още подобни трикове.

Глицеринът кара морските дарове да изглеждат свежи

Морската храна губи представителния си вид изключително бързо. За да я запазят свежа и сочна (поне на външен вид), фотографите я третират със смес от вода и глицерин.

Глюкозен сироп за китайски нудъли

Нужни са само няколко минути, за да приготвите нудъли. Те обаче изсъхват изключително бързо. Затова рекламните агенции ги покриват с глюкозен сироп, който често намира приложение в десертите.

Картон в торта

За да запазят тортите сухи, фотографите поставят между пластовете картон, прикрепен с помощта на клечки за зъби. Същият трик се прилага и при сандвичите и бургерите.

Течният сапун създава пяна

За да заснемат мляко, кафе или бира, фотографите използват течен сапун. Той създава доста устойчива пяна, която изглежда естествена и ефективна.

Картофено пюре вместо сладолед

Сладоледът се разтапя изключително бързо под горещите светлини в студиото. Затова фотографите го заменят с оцветено картофено пюре, нишесте или други подобни. Ето един пример.

Крем за бръснене вместо бита сметана

За разлика от битата сметана, кремът за бръснене не се разтапя. А фотографите се нуждаят именно от това. Те просто трябва да подсещат актьора, че „десертът“ не е истински.

Пластмасови ледени кубчета

Ледът се разтапя изключително бързо. Затова фотографите използват пластмасовите кубчета в напитките.

Лепило вместо мляко

Зърнените закуски поемат млякото изключително бързо. За отрицателно време те се озовават на дъното на купата. Ако иска да ги заснемете както трябва, просто заменете млякото с лепило. Така зърнените продукти ще останат на повърхността.

Газирани напитки с противокиселинни хапчета

 Мехурчетата в газираните напитки изчезват бързо. Затова фотографите поставят в тях противокиселинни хапчета. Комбинацията довежда до химична реакция на неутрализация и готово – мехурчетата се появяват отново.

Пиле, пълнено с кухненска хартия

Пилетата по рекламите никога не са приготвени на грил. Те са третирани на минимална температура, а след това – оцветени. За обем фотографите ги пълнят с кухненска хартия, след което ги зашиват.

Сосовете се приготвят от восък

За перфектна консистенция фотографите разтопяват восък и го оцветяват както пожелаят.

Парата е изкуствена

Парата, издигаща се от храната, изглежда наистина апетитна. Истината обаче е, че тя дори не е топла. Освен Photoshop, фотографите могат да създадат пара по най-различни начини. Вижте това видео, за да научите повече по темата.

Източник: BrightSide

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера