Без оптимизъм не става!
Положителната нагласа - оптимизъм, очакване, че ще се случи нещо хубаво, ентусиазъм - правят всичко без изключение по-лесно. Отнася се и за творческите професионалисти, на които се налага да мислят идеи и концепции - за реклами, дизайн, опаковки, кампании, слогани и други.
Позитивната гледна точка ни стимулира да бъдем по-силни когато има поводи да се разочароваме (в работата, в личния живот). Същински супердвигател е, когато сме добре, коментират от Inc.com. Тук следват шест съвета как да я изградите, независимо от случващото се около вас.
1. Помнете: вие контролирате как да мислите. Позицията ви не възниква от това, което ви се случва, а от начина, по който решавате да интерпретирате случващото се около вас.
2. Адаптирайте убеждение, което оформя събитията по позитивен начин. Вярванията ви и правилата за живота и работата ви определят как възприемате случващото се и гледната ви точка. Използвайте следните примери:
*Ситуация: Първото търговско обаждане на деня минава зле.
*Лош подход: "Това означава, че съм извън играта и целия ден днес така ще ми върви."
*Силен подход: "Всяко търговско предложение е различно, затова следващото вероятно ще мине по-добре."
..............
*Ситуация: Клиент намалява обема на доставката си в последния момент.
*Лош подход: "На такива клиенти не може да се има доверие."
*Силен подход: "Клиентите, които променят поръчките си, е по-вероятно накрая да останат доволни."
3. Създайте "библиотека“ на позитивните мисли. Прекарвайте около 15 минути от деня си в четене, гледане или слушане на нещо вдъхновяващо или което може да ви мотивира вас лично. Ако го правите редовно, ще създадете мисли и чувства, налични и складирани във вас самите, които ще се появяват, когато събитията не преминат точно както желаете.
4. Избягвайте реакционните или негативни медии. За жалост средствата за масова информация са пълни с хейтъри или с политика на съобщаване на новини, които ни правят параноични, нещастни или уплашени. Този поток от негативност не само може да унищожи способността ви да задържите положителната си гледна точка, но и активно ви поставя в състояние на мъка, тревога и оскърбление. Затова, вместо да поемате всякаква информация ограничете информационните си източници до потреблението на бизнес новини, новини от индустрията ви или от конкретните полета, които ви интересуват. Избягвайте широката периферия на ежедневния новинарския поток.
5. Игнорирайте хората, които се оплакват. Те виждат света през лоши очила. Предпочитат да мислят за непоправимото, вместо как да подобрят нещата. По-лошо: някои от тях не могат да понасят да гледат останалите щастливи и доволни.
6. Използвайте по-позитивен речник. Мнозина сред учените потвърждават: думите, които артикулираме, не само са отражение на това, което е в ума ни, но и програмират мозъка ни как да мисли. Затова забравете фразите "Това няма да проработи" и "Невъзможно е". Дори да не се чувствате в най-върховната си форма, когато ви запитат как сте, отговаряйте "Добре, благодаря" и "Чудесно", вместо "Добре съм, предполагам". Не след дълго ще усетите силата на позитивното говорене.
Успех!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.