Уникални рецепти, иновативни предложения, провалени опити и триумфи на елегантността в новия сезон на MasterChef

Уникални рецепти, иновативни предложения, провалени опити и триумфи на елегантността в новия сезон на MasterChef

Уникални рецепти, иновативни предложения, провалени опити и триумфи на елегантността ще се редуват със забавни случки, философии за живота и трогателни истории в новия сезон на най-успешния кулинарен формат в България – MasterChef.

Петият сезон на шоуто, в което световно признатата chef Силвена Роу ще се присъедини към утвърдените и обичани членове на журито chef Андре Токев и chef Петър Михалчев, стартира на 25 февруари от 21 часа на всички платформи на bTV. MasterChef ще пусне най-запалените си почитатели и зад кадър, в специалните ексклузивни видеоматериали, които ще бъдат достъпни на сайта masterchef.btv.bg. 

Новите кандидати за престижната титла и наградата от 100 000 лева ще се борят за признанието на авторитетното жури в изцяло нова кухня. Тази година на помощ идва и пъти по-голям склад с още по-богата палитра от продукти.  

Шоуто на добрия вкус ще удовлетвори и най-взискателните фенове. Модерните тенденции на световната сцена, формулите на изпитани рецепти и иновативни техники ще се съчетаят в едно, за да обогатят още повече кулинарната култура в България. Както и в досегашните сезони, „гладиаторите“ ще представят своите виждания за първокласна кухня и често ще надминават нивото на дългогодишни професионалисти.

Високото качество и резултати на MasterChef България, заедно с безупречната репутация на журито, наложиха нов стандарт за телевизионна продукция и спечелиха интереса не само на широката публика, но и на рекламодателите. Рекламното време в първия епизод на предаването е изчерпано, а в петия сезон вече се включиха както дългогодишни партньори на bTV и MasterChef, така и нови рекламодатели с премиум продукти. В култовото шоу на добрия вкус се позиционират рекорден брой утвърдени брандове – Ariel, минерална вода Банкя, Bosch, Fairy, сладоледи FAMILIA Collection, Jacobs, Kikkoman, Mastercard, Président, Philips, София Мел, Staropramen.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Големите европейски реки са завладени от микропластмаса
Зеленски потвърди, че в руската Белгородска област има украински войски
Северна Корея отваря първия компютърен клуб без компютри, но под строг контрол на властта
ЕК предложи контрамерки срещу митата на Тръмп, Китай обеща да се „бори докрай“
Все повече милиардери отправят оферти за превръщане на компании в частни на фона на пазарния хаос
Как мениджърите могат да оказват позитивно въздействие върху служителите?
Докато всички губят, Бъфет печели
Управлявайте по-добре върховете и спадовете на малкия си бизнес